KM RV:lla 8+, kannattaako käydä lääkärissä?
Viikonloppuna aloin vuotamaan verta ja hyytymiä, sama jatkuu edelleen. Soitin neuvolaan josta sanottiin että lääkäriin ei tarvitse näin aikaisilla raskausviikoilla(8+2) mennä paitsi jos tulee jotain häikkää (pahanhajuista vuotoa, voimakkaita kipuja tms). Lisäksi sain neuvon että pitäisi odottaa yhdet kuukautiset ennenkuin alkaa uudelleen yrittämään uutta raskautta.
Lueskelin täältä keskusteluja ja nyt aloin miettimään kannattaisiko minun kuitenkin varata aika yksityiselle puolelle gynelle vaikka ensi viikolle että voisivat ultrata kohdun ja tsekata onko kaikki Ok.
Mitä mieltä olette?
Kommentit (4)
Käymään lääkärissä, täytyyhän paikat tarkistaa ettei tosiaan ole jäänyt mitään sisuksiin. Olen pahoillani menetyksestänne... :(
Tämä on asia, joka hoidetaan kunnallisesti. Turhaan menet haaskaamaan rahoja yksityiselle!
Kiitos vastanneille. Soittelin tänään ä-polille ja sain kutsun tulla huomenna. Ihmettelen vain neuvolan suhtautumista kun ä-polilta sanottiin että ehdottomasti tultava " jälkiseurantaan" ja nla annettiin ymmärtää ettei mitään toimenpiteitä tarvita. Mihinkään ei näköjään kannata luottaa...
Jo ihan siitäkin ikävästä syystä, että todennettuja keskenemenoja pitää olla kolme ennen kuin pääsee tutkimuksiin... Lisäksi pitää tarkistaa että kaikki on todella voutanut ulos, turha odottaa että kohtutulehdus tms. pääsee iskemään ennen kuin hakeutuu. Olen pahoillani menetyksesi vuoksi. Voimia!