Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa joku väsynyttä ja turhautunutta kotiäitiä!

Vierailija
11.02.2008 |

Mies tekee vähän aikaa etätöitä kotoa käsin ja hermot on ihan pinnassa kummallakin! Äsken riideltiin niin että just päiväunille nukahtanut lapsi heräs, eikä tietenkään suostu nukahtamaan uudestaan, ja nyt mä oon viattomalle lapsiparallekin kiukkuinen siitä ettei se nuku :(

Mä haluan jotain omaa, jotain mihin käyttää aivoja, jotain muutakin tekemistä ja puhumista kuin perhe ja kotiasiat... Sanokaa että jaksan vielä tän pari vuotta mikä olis tarkotus olla kotona! Miten te muut olette jaksaneet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae vaikka osa-aikatöitä tai harrastuksia, jos vain jotenkin pääset niihin.

Vierailija
2/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on välillä rankkaa se kotonaolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itekkään jaksa.. :(

Vierailija
4/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko olla pari vuotta kotona. Mene nyt ensin perhekerhoihin ja puistoihin, niin näet muita äitejä. Sitten ala harrastaa jotain säännöllisesti. Pari iltaa viikossa sun iltoja, pari miehen. Lähdet aina kotoa, vaikkei mitään ohjelmaa sulla oliskaan. Kirjastoon tms. Ja jos ei nämä keinot auta, mene töihin.

Vierailija
5/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä siis kaksi alle 2 v., miehellä vaativa työ, mulla synnytksen jälkeistä masennusta jne. jne.

aloitin oman harrastuksen, sellaisen mitä voin tehdä kotona. harrastan silloin kun lapset nukkuvat sekä iltaisin ja viikonloppuisin. oma harrastukseni liittyy kirjallisuuteen, mutta hyvin voisi olla vaikka jotain pientä liiketoimintaa tms.

lisäksi meillä käy MLL:n hoitaja noin kerran viikossa. maksamme hänelle esim. joululahjarahoilla yms. mitkä helposti menisivät turhempaankin. tietysti jos voisit pyytää apua isovanhemmilta niin olisi hienoa. meillä se ei ole mahdollista.

tsemppiä ja kannustusta siis! ja pidä itsestäsi huolta.

Vierailija
6/6 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menivät mummolaan yökylään ja mä olin ihan yksin koko viikonlopun. Tein kaikkea mistä olin haaveillutkin; shoppailin ajan kanssa keskustassa, kävin syömässä kakkua, katsoin elokuvia, luin ja kävin kavereiden kanssa ulkona.

Nyt maistuu taas vähän aikaa arki.