Leveäolkaimisia rintsikoita? MISTÄ?
Osaako joku ihana ihminen sanoa, millä merkillä olisi leveäolkaimisia, tukevia, mutta KAUNIITA rintsikoita?
En tarkoita urheiluliivejä. Tuntuu vaan, että nuo tarpeeksi tukevat ovat suunnilleen Patrician mummomalleja puuterinvärisenä. =)
Koko 75D. Normaalisti käytän 80C, mutta nyt tuo alamitta pitäisi olla myös napakampi ja muutenkin nykyisten liivien sentin levyiset olkaimet on ihan liian heiveröiset. Rintojen paino käy niskahartiaseutuun, joka muutenkin rasittuu tässä toimistotyössä.
Mistä siis hyviä liivejä odottajalle? Mieluummin kuitenkin muuta kuin mammamallistoa, koska ostaisin nyt kerralla 4:t ja mammamalleissa hintaa on aina kummasti 20-30¿ lisää... Samoin alusvaatekauppojen ihanat 100¿ liivit ei nyt ole se, mitä haen. Eli hintaluokka jossain 40-50¿:ssa.
Kiitos vinkeistä jokaiselle!
t. Finette
Kommentit (13)
mä taas ihan rakastan urheiluliivejä. Kaarituet on aina sattunu ja painanu. Ja ei hölsky mennessä kun on kunnon tukea.. Ah tätä ihanuutta. Ihan oudolta tuntuu käyttää enää rintsikoita, silloin kun joskus joutuu vaatteiden puolesta käyttämään.. (esmes juhlat yms.)
Leveäolkaimisia on varmaan vaikea saada koska en itse ole törmännyt missään - näissä tavislikkeissä. Ehkäpä siis ihan alan liikkeisiin?
Olen käynyt Changessa sovittelemassa, mutta minä olen sellainen ongelmatapaus, että heidän kokonsa olivat minulle aivan liian pieniä. Ympärysmitalla 85 ei heidän kuppikokonsa J mahtunut. Olisitte nähneet myyjän ilmeen, kun sanoin, että oli pienet :)
Huomasin, että Mamanilllakin on Anitalta yhdet imetysliivit suurempaa kokoa. Anitankin ongelma, kuten Triumpfin on ollut vain se, että kuppikoko ei vastaa ihan tiettyjen merkkien kokoa ja on yleensä pienehköä...
Löytyyhän täältä Change. Viimeksi valikoima vaan sattui olemaan aika niukka (etsin kyllä äitiysliivejä), mutta täytyypä alkaa poikkeilemaan useammin.
-viltsu-: Meillä muuten näyttäisi olevan sama helposti muistettava l.a. ja meillekin kolmas tulossa. En ole viitsinyt listautua, mutta tulee silloin tällöin vierailtua sivuilla...
Kiitos vinkistä. Silmät pyöreinä katselin kaikkia noita ihanuuksia Bravissimon sivuilla. Yleensä olen paikallisista liiviliikkeistä etsinyt liivini, ja maksanut itseni kipeäksi. Ja valita on voinut niistä yksistä tai kaksista, jotka ovat hyvin istuneet ja joita on ollut kokoani. Kovin ronkeli ei tosiaan ole kuosien suhteen voinut olla.
Mutta siis, millainen on laatu? Oletko osannut hyvin valita koon ohjeiden perusteella (minulla olisi 70DD)? Ovatko mallit keskenään hyvin saman/erilaisia. Eli jos joku hyvin istuva liivipari löytyy, niin ovatko muut saman malliston liivit yleensä myös sopineet.
Tekisi niin mieli tilailla, mutta vähän hirvittää, kun ei ole mahdollisuutta sovittaa etukäteen. Paljonko muuten ovat palautuskulut Englantiin?
Ja vinkkinä muuten yrittäjähenkisille. Isokuppisille kauniille liiveille alkaisi olla Suomessakin varmasti jo mukavat markkinat. ;-)
Palautuskulut joutuu tosiaan maksamaan itse. Olen laittanut palautuksen mahd.pian ja muistaakseni 5-7 e maksaisi kaksien liivien palauttaminen. Olen palauttanut ohjeiden mukaan alkuperäisessä pakkauksessa. Visaa hyvitetty myöhemmin.
Minulle se on kuitenkin pieni hinta siitä, että saan edes liivejä.
Ympärysmitassa Bravissimolla on paljon vaihtoehtoja, saattaa olla, että kuppikoko suurenee ja ympärysmitta pienenee. Ja kuppikoko on tosiaan useissa malleissa suurempi kuin Triumpfilla. Hankalinta mielestäni on se, että eri valmistajien mallit on erilaisia. Mulle sopii esim panache, mutta ei fantasie.
on Change -myymälä sieltäkin saattaa löytyä: http://www.change.com/htm/stores-fi.asp
Heidän valikoimassaan myös isorintaiselle löytyy kauniita ja tukevia liivejä, kuppikoot A-J.
Lisäksi erikoisliikkeistä löytyy kyllä varmasti.
Itse olen esim ihan prismasta ostanut liivejä... juuri kuvaamasilaisia
Olen tilannut ulkomailta figleavisilta tai bravissimolta, palautus onnistuu hyvin. Mulla 80G ja voit arvata, että varsinkin imetysajaksi täytyy ostaa kunnon liivit (Fayreform, royce)
mitä kokoa olet tilannut tuolta bravissimolta?
onko tuo esim. 40 koolle 40? siis eli jos olen kokoa 40 suomen vaatteiden mitoituksen mukaan. olikohan tarpeeksi epäselvästi artikuloitu.... toivottavasti joku ymmärsi ja vastaisi mahd nopeasti.. näyttivät meinaan tosi kivoilta ja hyviltä nuo liivit ja olen myös paininut edellä mainittujen ongelmien kanssa. itsellä liivikoko tällä hetkellä 85F. kiitos vastauksista...
hemi ja maitosuu 3,5 vko
85F vastaa 38F. Koko mielestäni Triumpfia reilumpaa ainakin Panache, Royce, Kalyani.
Ympärysmitassa 80 vastaa 36, 90 vastaa 40.
Kannattaa kuitenkin olla tarkkana ympärysmitan kanssa. Paksuja olkaimia ei kauheasti tarvi, jos liivit tukevat ympäriltä. Normaalisti tykkään
Panachen kaarituellisista -> kohtuu nuorekkaat olkaimet & huippu ulkonäkö&mukavuus. Suomessahan on ongelma, että koot loppuvat kesken. Nauravat pihalle monista erikoisliikkeistä tai tarjoavat aivan toivottomia mummumalleja. Jos vaihdan mallia, tilaan usein parit erikokoiset, joista valitsen sopivat. Tämä tietysti saattaa joskus aiheuttaa sen, että visalasku ehtii tulla ennenkuin olen ehtinyt palauttaa liivit ja tällöin joudun odottamaan palautusrahoja kuukauden verran. Onneksi liivit ovat kuitenkin edullisia 35-40e...
Elikäs itse olen nyt kokoa 75 H ja imetys ei ole vielä edes alkanut. Tätä kokoa löysin Suomesta vielä Bravadon liivit, mutta niissäkin kokotaulukko loppuu tuohon H:hon. Mistäpä löytäisin tätä isompia imetysliivejä? Olen kyllä valmis liiveistäni myös maksamaan, koska vaatteissa mikään muu ei mielestäni ole niin tärkeää kuin hyvät, tukevat ja istuvat liivit.
Katsoin nopeasti nuo bravissimon sivut ja näytti siltä, että todellakin voisin tilata ja hinnatkin kohtuulliset. Pitää vaan lukea paremmalla ajalla toimituskulut/-ehdot, jos nyt sattuukin väärä koko/malli ja joutuu jotain palauttamaankin.
mainita, että Change:n hinnat ovat melko edullisia ja heillä on usein tarjouksia. Itse ostin viime viikonloppuna kahdet uudet liivit, heillä oli tarjous osta valkoiset saat mustat kaupanpäälle. Liivit maksoivat siis yhteensä muistaakseni 45¿.