G: parasta / pahinta elämässäsi nyt?
parasta, että on aikaa lapsen kanssa
pahinta, ettei ole varaa tehdä oikein mitään...
Kommentit (10)
Parasta on tasapaino elämässä: perhe, työ, vapaa-aika, talous kaikki mallillaan. Olemme terveitä ja hyvinvoivia, eikä horistontissa juuri näy mustia pilviä.
Pahinta: suren vieläkin sitä, ettei meille suotu enempää lapsia ja sitä, etten näe ystäviäni tarpeeksi usein.
Pahinta
-7 kg ylipaino raskauksien ja imetysten jäljiltä, en ikinä ennen lapsia ole ollut ylipainoinen...
-Pelko, pysyykö mies raittiina
Parasta:
-Perhe, työ, koti, alkoholistimiehen raitistuminen ja AA-kerhoon meno, ollut raittiina koko alkuvuoden ja hyvin menee. (Ei ole ns. rappioalkoholisti, vaan tissuttelija ja muutaman kerran vuodessa kunnon putki jossain reissussa. Kamalaa silti.)
Kurjinta tällä hetkellä vauvan koliikki, olen ihan soseena...
pahinta, että toisella heistä on parantumaton sairaus
pahinta jatkuva, pitkäaikainen työahdistus.
parasta on vihdoin ja viimein saavutettu taloudellinen tasapaino, on kerrankin rahaa. Ja sitten kuopus joka parantui sairastelukierteestä viimein!
pahinta on yhteisen ajan puute miehen kanssa, jatkuva kiire ja väsymys..
pahinta: rahat aina vähissä :-(
parasta: ihana vauva 10 vuoden lapsettomuuden jälkeen, ihana parisuhde, kaunis koti, työpaikka mihin palata, vakaa elämän tilanne
Pahinta on epävarmuus oman terveyden suhteen. Odottelen testituloksia sairaudesta, jonka kanssa pitäisi oppia tulemaan toimeen lopun elämän ajan.
Minulla on kaikki! Minua rakastetaan, minä rakastan. Minulla on ystäviä, hyvät välit sukulaisiin, kaksi ihanaa lasta, opinnot sujuvat mutkattomasti ja hyvin arvosanoin!
Vuosi 2003 oli viimeinen huono vuosi, sen jälkeen on ollut sellaista nousukiitoa! Nautin joka hetkestä!