Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonlääkinnän taitajat

10.02.2008 |

Onkohan täällä luonnonlääkinnnän taitajia tai mistä olette itse saaneet apua? Olen ollut nyt pitkässä antibioottikierteessä. Monta virtsarakontulehdusta peräkkäin ja nyt lopulta kohtutulehdus. Mitenkähän voisin alkaa hoitaan itseäni että pääsisin parempaan kuntoon. Luulen että antibiootit ovat ajaneet koko kehon oman puolustuskannan alas. Kohtutulehduksen meinaan aiheutti joku ihmisen oma bakteeri, eli luulen että oma bakteerikanta on sekaisin. Idoform nimistä maitohappobakteeri valmistetta aloin syömään , mutta olisiko muita tuotteita / hoitoja joita kannattaisi koittaa?

Kaikki neuvot otetaan vastaan! :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosi hyvä luonnon aine

Vierailija
22/33 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

karpalomehukaan ei kaikilla toimi. Kun on tarpeeksi herkkä ja kierteessä, ei tehoa mehu ei kapseli. Mutta mielenkiinnolla seuraan tätä keskustelua, samasta vaivasta kärsivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän on tullut paljon vinkkejä. Miten tuota persiljateetä tehdään? Siis keitetäänkö ite persiljasta vai pitääkö se ostaa luontaistuotekaupasta?

Sorry, olen vielä aloittelija tässä luontaislääkinnässä.

Persiljatee puhdistaa munuaisia, sitä siis paljon. Nokkostee on myös hyvää. Ainoastaan raskaana ollessa tuota persiljateetä ei ole hyvä juoda. Meillä sitä juovat kaikki vauvasta lähtien.

[/quote]

Vierailija
24/33 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ystävällisesti antaa tässä vyöhyketerapeuttisi yhteystiedot? Kiinnostaa kovasti.

Vierailija
25/33 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa ihan (siis kuivatettua) luontaistuotekaupasta. Ensi kesänä aion kyllä nokkosta kerätä omilta pientareilta kun maalla asutaan.

En anna täällä yhteystietoja, mutta sähköpostiin voin antaa.

Vierailija
26/33 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kokeiltavaksi sukulaiseltani tuota aloevera mehua. Oletteko ottaneet sitä samaan aikaan antibioottien kanssa? mehun myyjä oli sanonut että saa ottaa, mutta sukulaiseni ei uskaltanut sanoa voiko. Kuulemma raskaana ei saa ottaa kun voi aiheuttaa kohdun supistelua. Mutta entä kohtutulehduksessa?

Olen niin arka näitten luontaistuotteiden kanssa. Mutta jostain se täytyy lähteä kokeilemaan kun tuntuu ettei noi antibiootit kohta tehoa minulla kun niin paljon olen niitä popsinut.

Vierailija
27/33 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloe mehu kannattaa ottaa tyhjään mahaan, joko vaikka aamulla tai sit illalla. Ja antibioottien kanssa on tärkeä ottaa maitohappobakteereja. Antibioottikuuri tuhoaa pitkäksi aikaa suoliston normaaliflooran. Mun tietojen mukaan saa ottaa kohtutulehduksessa, kun just sisältää luonnon omaa asetyylisalisyylihapoa, joka estää tulehduksia. Aloe vera mehu on just hyvä tulehdussairauksiin. Tuo cognicore minkä mainitsin, sisältää parsakaalta, kurkumaa ja seleeniä, eli sekin on ihan luonnontuotetta.

Luontaistuotteitakin on monenlaisia, ja niistä on ollut kyllä paljon apuakin eri sairauksiin.

mmasofi:

Sain kokeiltavaksi sukulaiseltani tuota aloevera mehua. Oletteko ottaneet sitä samaan aikaan antibioottien kanssa? mehun myyjä oli sanonut että saa ottaa, mutta sukulaiseni ei uskaltanut sanoa voiko. Kuulemma raskaana ei saa ottaa kun voi aiheuttaa kohdun supistelua. Mutta entä kohtutulehduksessa?

Olen niin arka näitten luontaistuotteiden kanssa. Mutta jostain se täytyy lähteä kokeilemaan kun tuntuu ettei noi antibiootit kohta tehoa minulla kun niin paljon olen niitä popsinut.

Vierailija
28/33 |
13.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun olette ohjeistaneet tällista aloittelijaa. Nyt aloin ottamaan maitohappobakteeri valmistetta jossa on seitsemää eri bakteerikantaa tuon idoformin sijasta ja sitä aloe mehua. Persilja teetä ajattelin myös ostaa, siitä luinkin lisää tietoa netistä. Vyöhyketerapeutille on aika myös varattu. Eiköhän tästä saada mamma kuntoon! :)

Vierailija
29/33 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköposti viliamsson@yahoo.com

Vierailija
30/33 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Oma ystäväni kärsi vastaavasta kierteestä ja jatkuvista antibiooteista. Hänellä loppuivat tulehdukset kuin " seinään" kun hän kävi homeopaatilla. Hän sai cantharis nimistä ainetta (homeopaatin pitää katsastaa sopiva aine) jolla viimeisin tulehdus parani. Tämän tukena DDS-maitohappobakteerit (luontaistuotekaupasta) ja karpalokapselit muutaman kuukauden ajan. Lisäksi kun tulehdukset oli poissa hän kävi 5x jakson vyöhyketerapiassa Medika Novan terapeutilla! Ei ole vuosikausiin ollut yhtään tulehdusta :) Eikä antibiootteja ole tarvittu!

Toivottavasti saat tulehduskierteen katkeamaan- tsemppiä!!!

oonaliinu

Vierailija
31/33 |
18.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikpm: laittaisitko minullekin vyöhyketerapeuttisi yhteystiedot, olisin superkiitollinen!

Sähköpostini on miia.mannonen@gmail.com

Vierailija
32/33 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikoinaan virtsatietulehduskierteen poikki aloittamalla B-vitamiinikuurin. Olin syönyt monta antibioottikuuria, lisäksi oli sitkeä flunssa, jotka ei ollut parantua millään, ja nenän limakalvot olivat aivan verillä. Monia B-vitamiineja tarvitaan limakalvojen rakentamiseen. Jos limakalvot ovat huonossa kunnossa, pääsevät pöpötkin helpommin iskemään.

Sokeri pahentaa kaikenlaista tulehdusherkkyyttä, samoin valkoinen vilja, joten jos käytät niitä paljon, kannattaa vähentää. Esim. maustetuissa jukurteissa on monesti paljon piilosokeria.

Vierailija
33/33 |
24.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin eroon kierteestä lisätyllä hygienialla kun sain tulehduksen useimmiten aina seksin jälkeen. Huolellinen pesu ennen ja jälkeen sekä virtsaaminen sen jälkeen on tosi tärkeää. Joku kertoi vielä, että vessahädän liian pitkä pidättäminen on tuonut tullessaan. Pöpö siis hiipii ylöspäin ja virtsaus vie taas ulospäin. Pitää myös päästää kaikki huolella ulos, ettei ns. hätäisesti vessassa käydessä viimeistä lirua takaisin ylöspäin. Vettä suosittelen kuitenkin paljon eli kannattaa käyttää myös muut elimistöä sisäisesti puhdistavat keinot hyväksi.

Homeopatiaa ja kaikkia mahdollisia oman elimistön tasapainoittajia suosittelen myös menneiden antibioottien vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä