Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luonnonlääkinnän taitajat

10.02.2008 |

Onkohan täällä luonnonlääkinnnän taitajia tai mistä olette itse saaneet apua? Olen ollut nyt pitkässä antibioottikierteessä. Monta virtsarakontulehdusta peräkkäin ja nyt lopulta kohtutulehdus. Mitenkähän voisin alkaa hoitaan itseäni että pääsisin parempaan kuntoon. Luulen että antibiootit ovat ajaneet koko kehon oman puolustuskannan alas. Kohtutulehduksen meinaan aiheutti joku ihmisen oma bakteeri, eli luulen että oma bakteerikanta on sekaisin. Idoform nimistä maitohappobakteeri valmistetta aloin syömään , mutta olisiko muita tuotteita / hoitoja joita kannattaisi koittaa?

Kaikki neuvot otetaan vastaan! :)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kertomaan tänne kuinka minulle kävi tulehduskierteeni kanssa.

Eli suuret kiitokset sille joka suositteli vyöhyketerapiaa! Olen nyt käynyt kolme kertaa vyöhyketerapiassa ja tulehdus ei ole enää uusinut! Siitä on nyt varmaan kuukausi kun olin syönyt viimeisen antibioottikuurin ja menin ensimmäisen kerran vyöhyketerapiaan. Ja se jäi viimeiseksi tulehdukseksi. (ainakin tällä erää.. toivon..)

Lisäksi olen syönyt nyt säännöllisesti maitohappobakteerivalmistetta ja c-vitamiinia. Mutta uskon että juuri tuo vyöhyketerapia oli se joka katkaisi tuon kierteen.

Lisäksi minulta hävisi omituiset nivel ja lihassäryt joista olen kärsinyt USA:sta suomeen muuttomme jälkeen. ja joihin lääkärit eivät ole syytä/parannusta löytäneet.

Voin siis lämpimästi suositella kaikille vyöhyketerapiaa! Toki kannattaa varmasti varmistua terapeutin pätevyydestä. Omani on vyöhyketerapeutti ja refleksologi (tai jotain sinne päin, kaksi koulutusta kuitenkin) ja tehnyt työtänsä 15 vuotta.

Vierailija
2/33 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävitkö siellä minun suosittelemallani, muistatko? Helsingissä siis.

Jos kävit, hienoa että se auttoi sinuakin. Kysehän on siis Charles Ersdalin suuntauksesta (suuntauksia lukuisia). Terapeutin pätevyys myös on ongelma usein. Yleensä puskaradio tietää parhaiten :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänelle päässyt kun meiltä matkaa helsinkiin aika paljon. En tiedä minkä suuntauksen terapeutti tämä on jolla kävin, mutta ilmeisesti asiansa osasi kun tulehduskierre katkesi. En ole perehtynyt tähän vyöhyketerapiaan enempi, että taisi olla hyvä tuuri kun löysin hyvän. Mutta aika jännä että yksi lääkäri täällä kaupungissamme suosittelee juuri tuota vyöhyketerapeuttia kun hänen konstinsa loppuvat. Olen saanut semmoisen käsityksen että lääkärit eivät juuri tuota vyöhyketerapiaa katso minään.

No, kiitokset kovasti vielä sinulle kun tuon vyöhyketerapian toit esiin! :)

Vierailija
4/33 |
06.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vain, kun jollekulle suosittelin ja kiinnostaa kokemukset :) Ja kuulosti samalta.

Itseasiassa tuo " meidän" vyöhyketerapeutti kertoi juuri, että eka lääkäri oli soittanut hänelle, kun ei enää antibiootit lapsen kierteeseen tehonneet.

Vierailija
5/33 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vain ruokaa, jota kroppasi kestää siis paljon ravintoaineita,antioksidantteja. Itse söin lisänä vielä Luontaistuotekaupoista saatavaa monivitamiini valmistetta ,Vitavoimaa.

Vierailija
6/33 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten näin tyhmänä kysyä että mitä eroa näillä apteekin ja luontaistuotekaupan vitamiineilla on? Täällä tunnutaan kovasti kaikki käyttävän niitä luontaistuotekaupan, onko ne siis parempia?

Sorry tietämättömyyteni, olen aloittelija näissä luontaislääkintä asioissa...:)

Vierailija
7/33 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pitäisi olla eroa. Luontaistuotekaupan vitamiineja harvoin kyllä mitenkään tutkittu. Hyvä ois jos noilla tuotteilla ois gmp-standardi, niin voi olla varma mitä suuhunsa laittaa;). Ja sitten pitää välttää synteettisiä vitamiineja, että ne siis olisi mahdollisimman luomuja, kuin söisi " oikeaa ruokaa" .

Vierailija
8/33 |
09.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin juuri samallalailla kuin isot lääketehtaat pystyvät tutkimaan, mutta sitähän voi sitten miettiä erikseen, onko joku paras tai ainoa tapa silti...

Luontaistuotekaupasta löytyy näitä luonnollisempia vitamiineja, esim. meidän käyttämä vitamina D tai monia muita. Itse nimenomaan pyrin välttämään kaikkea synteettistä, jos on on mahdollista valita luonnollisempi tuote.

Vierailija
9/33 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain määrin ne luontaistuotekaupankin vitamiinit olla tutkittuja. Suomessa tuntuu olevan aika tarkka seula siitä mitä päästetään myyntiin.

Kuulostaa kyllä järkevältä syödä luonnollisessa muodossa vitamiinit, kuin synteettisessä.

ikpm: onko se luontaistuotekaupan d-vitamiini tabletteja vai tippoja? Annatko sitä vauvalle/lapsille? Meillä puolitoista vuotias ja tuota d-vitamiinia siis vielä ympärivuoden tarvitsisi.

Jatkampa vielä vähän tätä vaivojeni valittamista täällä kun tuntuu täältä saavan paremmat vastaukset kuin lääkäristä! :)

Näiden antibioottikuurien jälkeen olen kärsinyt jatkuvasta hiivatulehduksesta. Eihän näiden hiivatulehduslääkkeidenkään jatkuva käyttö voi olla terveellistä. Oisko mitään luomukonstia päästä näistä vaivoista eroon?

Vierailija
10/33 |
11.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tuotteen n. vajaa kuukausi sitten. Nuorimmaiseni täytti eilen vuoden. On tabletteja ja kaikki kolme rouskuttavat tyytyväisenä nappinsa. Kuin myös nokkos-peltokorte-kalkki-valmisteensa. Ihan helposti on mennyt.

Ai niin, alkuun nuorimmaiselle murskasin lusikassa pieneksi.

Vierailija
11/33 |
15.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkampa vielä vähän tätä vaivojeni valittamista täällä kun tuntuu täältä saavan paremmat vastaukset kuin lääkäristä! :)

Näiden antibioottikuurien jälkeen olen kärsinyt jatkuvasta hiivatulehduksesta. Eihän näiden hiivatulehduslääkkeidenkään jatkuva käyttö voi olla terveellistä. Oisko mitään luomukonstia päästä näistä vaivoista eroon?

[/quote]

Tää vaiva on tosi tuttu, ikävä kyllä:(. Ekaksi kannattaa pois kaikki sokerit, vehnä, hiiva, omena jne... Hyviä taas puolukka, karpalo ja hiivaton ruisleipä. Kärsin monta vuotta ja kaikki konstit oli jo käytetty. Söin erittäin tiukalla dieetillä, ja se auttoikin, kunnes retkahdin makeaan...Mutta sitten löysin tuon aloe vera mehun (huom, ilman makeutusaineita!, kuten hunajaa tms...), ja on auttanut. Sen lisäksi olen alkanut syödä enenmmän kasvisruokaa. Meilläpäin tosi hyvä ja edullinen kasvisruokala. Ja hapankaali on kans hyvä. Sellainen kirja, kuin Hiivasyndrooma ja luonnonmukaisen hoidon opas on hyvä tähän ongelmaan. Jouko Pursiainen kirjoittanut. Toivottavasti pääset siitä kierteestä eroon:)!!

Vierailija
12/33 |
17.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota aloe mehua mutta jostain syystä se laittoi mahani ihan kuralle. Outo juttu kun käsitin että sen olisi nimen omaan pitänyt tasoittaa vatsan toimintaa... Kaksi pulloa käytin, kun ajattelin että on vaan jotain alku reagointia, mutta vatsa tasoittui vasta kun lopetin käytön. Ei kyllä ole vieläkään ihan normaali, josta syytän noita antibioottikuureja.

Täytyy lainata se kirja kirjastosta!

Vierailija
13/33 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi Naturesin Cognicore tuotetta.

Se aktivoi kehon itse puolustaan itseään.

Olen tilannut sitä täältä :

www.shopatnatures.com/shop_online

Vierailija
14/33 |
17.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta molkosan-heratiivistettä, juo joka päivä ruokalusikallinen, sitten karpalokapseleita, monilla hyviä kokemuksia näistä, juo myös säännöllisesti sokeroimatonta karpalomehua ja syö c ja D vitamiinia ja luontaistuotekaupan vahvinta maitohappobakteeria 24mljardia bakteeria!

Vierailija
15/33 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ja ainoastaan vyöhyketerapialla (charles Ersdalin suuntaus, www.suomenvyohyketerapeutit.fi), ei tarvitse antibiootteja miettiä. Helsingissä on erittäin pätevä tämän suuntauksen osaaja, ja sinne ajetaan aina vähän täältä pidemmältäkin.

Käytetään tuota myös ylläpitävänä hoitona, tekee todella hyvää. Itse pääsin rankasta migreenistä eroon ja on sitä käytetty jopa lapsettomuuteenkin.

Vierailija
16/33 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös allergiat ja pikkuvauvojen koliikkiin tuosta saa apua. Miksei mihin vain, mikä on kehon keino reagoida, kun se ei ole tasapainossa.

Vierailija
17/33 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo apteekin maitohappobakteerit on ihan huuhaata. Sisältävät yleensä vain yhtä kahta bakteeria, kun niitä pitäisi olla vähintään kolmea. Luontaistuotekaupasta saa tehokkaampia.

Vierailija
18/33 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvoista. Varsinkin tuo vyöhyketerapia vinkki oli mahtava! Käytin meinaan vyöhyketerapiaa ennen kun aloin odottaa ensimmäistä lastamme ja se tosiaan tasasi kuukautiskierron ja tulin raskaaksi. Mutta en tiennyt että se voisi auttaa tulehdustenkin paranemiseen. Taidan varata heti ajan.

Voitko suositella mikä maitohappobakteerivalmiste on parasta?

Tuon karpalon olinkin kuullut mutta hyvä muistutus, ei ole tullut taaskaan juotua.

Onko muita vinkkejä kuinka voisi puhdistaa kehoa ja nostaa vastustuskykyä?

Vierailija
19/33 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa lampsia luontaistuotekauppaan. Itse käytetään prebion (tms. ) nimistä, tarkistan pian.

Persiljatee puhdistaa munuaisia, sitä siis paljon. Nokkostee on myös hyvää. Ainoastaan raskaana ollessa tuota persiljateetä ei ole hyvä juoda. Meillä sitä juovat kaikki vauvasta lähtien.

Vierailija
20/33 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yksi kaveri kertoi saaneensa apua sellaisesta valmisteesta, kuin cognicore. Kävin itsekin kerran katsomassa sivuja, www.cognicore.se. Hänellä oli ollut paha kierre.

Sit toi aloe vera? Voisko siitä olla apua. Sisältää luonnon omaa asetyylisalisyylihappoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän