Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaako muita (lehtien looppeja seuranneena) etta kun itse rupsahtaa niin mies loytaa nuoremman ja hehkeamman naisen itselleen?

Vierailija
09.02.2008 |

Tai kun olet väsynyt ja epäseksikäs pienten lasten äitinä niin työpaikan tms seksipommi alkaa kiinnostaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen miestä 24 vuotta nuorempi. Tosin itseä mietityttää tulevaisuus...

Vierailija
2/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että kun hänkin rupsahtaa joku päivä sinä voit vielä löytää nuoremman ja freesimmän miehen?? Miksi aina naisten pitää pelätä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon meidän rakkauteen, joka on kestänyt kaiken mahdollisen lapsen kuolemasta lähtien.

Vierailija
4/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 39 v. Olen ryppyvoiteiden suurkuluttaja...

Vierailija
5/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miestäni ei tuo pelota, koska urheilee viitenä päivänä viikossa ja on ikäisekseen nuorekas (43v). Eli minulla ei ole ainakaan syytä olettaa, että mies rupsahtaisi. Kaljuuntua voi, mutta ei rupsahtaa, jos terveys pitää.

7

Vierailija
6/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi on. Mutta usko tai älä, ne tökötit auttaa. Vaihdoin tannoin silmänympärysvoiteen toiseen. Parin viikon jälkeen mies kysyi, miks mulla on niin ryppyset silmät.

Tämän jälkeen olen ollut entistä tarkempi voiteiden kanssa. Olen kuivaihoinen.

7

Vierailija
7/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä laskenut mitään ulkonäköni varaan ihmissuhteissa. Vaikka olen ihan hyvännäköinen. ;)

Vierailija
8/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 3-kymppinen (mies pari v vanhempi) mutta mies petti minua syksyllä itseäni yli 10v nuoremman naisen/tyttösen kanssa. Ehkä sattumaa, ehkä ei.

Vierailija
9/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 48, minäkin ihan pian. Miehellä on jo ryppyjä, mutta mulla ei. Pian niitä varmasti tulee, mutta jos mies nuorempaan vaihtaa (ihmetteln tosin, mitä kukaan nuorempi hänessä näkisi), niin saa minun puolestani mennä. En haluaisi elääkään niin ulkonäkökeskeisen ja pinnallisen ihmisen kanssa.

Vierailija
10/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niin typerä on, menettää tosi paljon - maailman ihanimman perheen. Minä ja lapset pärjätään kyllä. Meillä on rakkautta ja elämä ilman häntäkin. Hän kyllä huomaisi hyvin pian, mitä on menettänyt! Ei sitä meidän jättämää aukkoa joku nuorempi naikkonen pystyisi täyttämään kuin korkeintaan hetken huuman ajaksi.

Vierailija
11/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

(ihmetteln tosin, mitä kukaan nuorempi hänessä näkisi)

Hän on 42v, minä olen 27v. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta.

Vierailija
12/12 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laittaa katsomaan peiliin, ja estää lösähtämästä.

Samalla lailla terveellistä kuin pieni esiintymisjännitys. Kun jännittää, esiintyy aina paremmin. Jos ei jännitä yhtään, niin esiintyminen epäonnistuu helpommin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme