Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pullukka voisi näyttää hemaisevalta?

Vierailija
09.02.2008 |

Pitäis vietellä yksi mies mutta en kyllä osaa mitään vaatetta ostaa kun on tuota vatsaa pikkasen, useimmiten laahustan farkuissa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marssi aluksi johonkin asialliseen ja laadukkaaseen vaatekauppaan. Niistä löytyy yleinsä kypsiä mielipiteitä ja taitava silmä, jolla korostaa kauneuttasi ja piilottaa vatsa. Ryhdikästä sen olla pitää ;)

Vierailija
2/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka päälläsi olisi miljoonan puku, ei kukaan katso sinua jos kuljet selkä kumarassa pahoitellen olemassaoloasi.

Hymyä huuleen ja viekkautta silmiin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ja yleensä tummat värit peittävät kiloja! Mustat suorat housut ja korkokengät!

Vierailija
4/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain vääränlaisia vaatteita" , sanoi kerran eräs tuttu minulle. Kyseessä siis ihan vaatealan ihminen... ja niin vaan hän ompeli minulle hääpuvun, jossa minäkin näytin kauniilta ja linjakkaalta. Ylipainoa kuitenkin 20kg minulla...

Eli, kuten joku jo sanoi, mene laadukkaaseen vaateliikkeeseen. Nyt maksat hieman enemmän, mutta osaat tulevaisuudessa ostaa itse oikeanlaiset vaatteet itsellesi :)

Vierailija
5/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kaunis polvipituinen tai lyhyempikin hame, mikä nyt hyvältä näyttää... korosta kurveja, niistä miehet rehevissä naisissa tykkää, näytä ettet ole tasapaksu punkero! ja jos sinulla on vähänkin isommat rinnat niin avokaulainen pusero, miehen katse jää siihen kiinni eikä laskeudu alemmaksi ;)

Vierailija
6/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki elämä urpo

Vierailija
7/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
8/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iloinen ilme (en tarkoita mitään idioottimaista kestohymyä, vaan sitä, että ei pidä olla turhan vakava ja otsa kurtussa).

Ja osta nimenomaan oikean kokoiset vaatteet! Ei liian isoa, mutta ei ainakaan missään nimessä liian pientä, muuten vasta näytätkin isolta=)

Korsetti on hyvä apu ja korkokengät. Farkutkin käy, unohan ne istuu hyvin ja on siistit, lisäksi noi korkkarit ja joku juhlavampi/siisti paita v-kauluksella, jos moinen sinulle sopii.

Ja tietysti siisti meikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi