Milloin kannattas mennä lääkäriin? ov
Korkea Kuume on nyt ollut 4 päivää, huimaa, kurkku, pää, niska ja lihakset tosi kipeät, kamala yskä ja nuha, kurkku tukossa, yskiminen sattuu kamalasti jne.
Kommentit (40)
pitävää flunssaa..kurkkukipua, lihaskipua, nivelkipua, yskää, nuhaa.. Hoidat itseäsi siellä kuumelääkkeellä ja kurkkukipuunkin se auttaa kun otat kipulääkettä ja jos tuntuu ettet pärjää ja henki menee ahtaaksi etkä pärjää omilla astma lääkkeillä niin silloin menet sinne lääkäriin.. Soittaa voit aina tietysti päivystävälle lääkärille ja kysyä neuvoja.
Meneppäs lämpimään suihkuun ja tee kylpyhuoneesta höyryhuone ja siellä hengittele!
saat neuvon, koska on aihetta mennä lääkäriin.
ei tulisi mieleenkään arvuutella keskustelupalstoilla, pitääkö mennä lääkäriin=) Soita yksityiselle, pölö.
Oon ottanut vuorotellen panacodia ja panadol fortea, mutta eipä noista oo apua ku vähäksi aikaa. Olo on tosiaan ihan kamala ja henkikin välillä ahtaalla, onneksi ei vielä kovin pahasti. Oon höyryttäny kylppäriä ja seisoskellut suihkussa, kurlannut kurkkua suolavedellä, juonut paljon jne. Mullon monta sairautta joten nekin vaikuttavat tähän oloon... En valita pikkukivuista ja lääkäriinkin meen yleensä vain pakko tilanteessa. Oon joutunut oleen paljon sairaalassa ja hengenlähtökin on ollut lähellä, joten siksi vähän pelottaa. Kuumetta tälläkin hetkellä yli 40... Ap
meinaan kuulostaa nuo oireet samalle, kun mulla oli 2 kk sitten... ja koko sairastelu vei kaikkiaan 6 viikkoa ennen ku olin kunnossa.
Jos yrittäs jaksaa maanantaihin ja menis sitten lääkäriin, jos ei ala meneen ohi... Jos pahenee vko:n loppuna niin sitten päivystykseen. Päivystys on alle 1km päässä, joten sinne pääsee äkkiä.
itsellänis ei oli virallisesti kuhkoputkentulehdus ja alkava keuhkokuume... joten ....
-13-
Vierailija:
itsellänis ei oli virallisesti kuhkoputkentulehdus ja alkava keuhkokuume... joten ....-13-
WTH? Opettele kirjoittamaan!
tietysti meet päivystykseen jos tilanne pahenee.
se hyvä puoli lääkäriin menossa on että ottavat verikokeet, crp josta näkee onko bakteeripohjasta ja multa otti influenssa testin joka oli positiivinen. kun olin mennyt heti päivän kuumeen jälkeen lääkäriin sain influenssaan lääkkeet jotka ainakin omalla kohdallani lyhensivät taudin kestoa. sulla on jo niin kauan tauti kestänyt joten niistä ei apua mutta jos jotain muuta niin selviääpähän sit. kamala tauti joka tapauksessa. kuume saa pään ihan sekaisin.
Jos et saa noilla lääkkeillä kuumetta kuriin ja johan pitäs yskänkin loppua kuin seinään ;) niin ehkä sinun kannattaisi mennä sinne lääkäriin. Astma taustalla ja jos muitakin perussairauksia, jos on influenssaa..
Vierailija:
siihen antibioottia määrätäkkään...
Niin varmaan. Kirjoittelet av-palstalle sairaalan koneelta. Ihan ensimmäiseksi todellakin tulis mieleen mennä kipeänä kirjoittamaan nettiin.
Keksi vähän parempi story.
Eikä moni varmaan ymmärrä sitäkään, että jos on USEITA perussairauksia jo olemassa niin influenssakin voi olla aivan eri tavalla vaikea tauti kuin perusterveellä ihmisellä.
Kaikki minun kirjoittamat viestit ajalla 20-27.1 kirjoittelin ollessani lapseni kanssa sairaalassa.
taidat olla hiukan tyhmä, ap?