Paras itselläsi tehonnut laihdutus vinkki!!
Kommentit (18)
ananas poistaa nestettä ja näin ei pääse syntymään turvotusta. pissalla saa hypätä koko ajan mutta toimii.
ruokarytmi. Ei edes ehdi tulla nälkä!
hedelmiä ja porkkanaa ja PALJON sokeroimatonta kahvia.
Nälkä pysyy poissa tosi paljon paremmin. En kuitenkaan tarkoita karppausta, sillä tavalla en hiilareita rajoita - ainoastaan vähän pienempiä määriä.
kalorimäärää vain -500 kcal. Tällä jaksaa pidempäänkin :-)
nyt - 10,5 kg ja takana 3 viikkoa ja päivä
Minun resepti:
aamupalaksi hedelmä, päivällä maitokahvia ilman sokeria
ruoka noin klo 2, niin että tulee kylläiseksi
illalla ruisleipää, kinkkua, vihanneksia
välipalaksi kuivattua luumua, hedelmäsoseita, joskus pala suklaata
vältän pitkälle prosessoituja elintarvikkeita, sokeria, tyhjiä hiilihydraatteja, eli täysjyvä käy
viikonloppuna kokkailen, mitä mieli tekee, herkkujakin, mutta en napostele enkä mässäile
enkä todellakaan syö 3 tunnin välein, kerran kokeilin ja alkoi välittömästi kertyä kiloja
ja ruokahalu meni, kun olin niin jännittynyt. Laihduin 5 kiloa parissa viikossa. Se pysyi, kun pidin ihan kauhean itsekuri kuukauden.
Lisäksi pois kaikki keinotekoiset makeutusaineet ja alkoholi. Kun vaikka kuukauden vedät tuota linjaa, tuloksia alkaa varmasti näkyä ja parasta on, että kun ole vierottunut sokerista, makeanhimo vähenee pitkäksi aikaa. Mutta siihen pääsemisen ehdoton ehto on, että todella olet kokonaan ilman sokeria. Eka viikko on kamala, sitten helpottaa.
Ja aloin myös syödä säännöllisesti. Ruokailuni ovat myös nykyään PÄIVÄpainotteisia iltapainotteisen sijaan. tepsii varmasti!!
Syön myös enemmän vihanneksia ja hedelmiä enkä siis lainkaan vaaleaa leipää (muutenkin vähän leipää vaan) ja vain vähän riisiä pastaa ja perunaa...
Neljä ekaa viikkoa takana ja viisi kiloa poissa. Ruokapäiväkirja on ihan ehdoton ja se laskee kalorit automaattisesti. Nyt jo suunnilleen tietää paljonko voi päivässä syödä.
Myös asenteen muuttaminen niin, että mässäily ei ihan oikeasti ole normaalia ja että hyvää voi syödä, muttei sitä tarvitse syödä kilo kaupalla tullakseen onnelliseksi. En siis ole kieltänyt itseltäni mitään, mutta syön aikaisemman keksipaketin hotkimisen sijasta yhden keksin ja nautin siitä.
hitaita hiilareita voi syödä kohtuudella. säännölliset ruoka-ajat tasaisesti pitkin päivää. ruokaa riittävästi, kalorivaje vain n. -500kcal/päivä. kerran viikossa voi pitää herkkupäivän.
lisää liikuntaa, etenkin kuntosalitreeni auttaa ylläpitämään lihaksia ja laihduttamaan läskin pois. liian pienillä kaloreilla ja liian vähän proteiinia sisältävällä laihdutuskuurilla saa laihdutettua vain lihakset pois ja läski on ja pysyy,
Puuroa aamulla, ennen töistä lähtöä (ettei tule ostettua kaupasta karkkia) ja noin klo 17 ennen iltaruokia.
ja laihduin 10 kiloa. Ja syön edelleen mitä haluan:O
Ennen en raaskinut heittää hyvää ruokaa pois...nyt heitän surutta. Se on lapsilta jäänyt yli ja omani olen syönyt. Se riittää. Päätin ettei mun tarvi olla jätemylly ;) Tää oli alkusysäys mun painonpudotukselleni.
Pyrin välttämään herkkuja viikolla. Viikonloppuisin itsellänikin " karkkipäivä" . Tosin nykyään ei aina tee ees mieli ostaa ja mässätä herkkuja!
En syö vatsaani täyteen, vaan sen verran että nälkä lähtee. Syön kaikkea ruokaa ja käytän voita ja kermaa sen valmistukseen, mutta syön kohtuudella. Ja hitaasti, hyvin pureksien.
Liikunnan lisääminen.
Juustosta saan myös rasvaa tarpeeksi. Herkuttelen hedelmillä, syön kasviksia yli pyolet lautasesta joka ruualla.