Rachel Kauppila kärsii kovista vatsakivuista
Fitness-urheilija Rachel Kauppila on joutunut tänä aamuna sairaalaan.
- En ole pystynyt perjantaiyöstä lähtien nukkumaan lähes ollenkaan. Minulla on mielettömiä kipuja vatsassa sekä levottomuutta ja tärinää, Rachel toteaa.
Kipujen syy ei ole vielä selvinnyt, mutta Rachelia tutkitaan.
- Tavallista kipua kestän ilman särkylääkettä, muta tämä ei ole normaalia kipua.
Hän kertoo sinnitelleensä monta päivää ilman kivunlievitystä, vaikka häntä aluksi kehotettiin puhelimitse ottamaan särkylääkettä.
- En osaa itse yhtään sanoa, mistä tämä voisi johtua. Lääkäri puhui, että syynä voisi olla esimerkiksi kova stressi, Rachel kertoo.
Hän joutuu jäämään sairaalaan ainakin täksi yöksi.
IL
Kommentit (10)
Tuli vaan mieleen. Luetaanko keskenmenosta tai keskenmenosta ja mistä lehdestä.
ei kukaan ammatti-ihminen kehoita ottamaan vatsakipuun särkylääkettä!!!!
ja mtv3 viihdeuutisten klipissä sanoi (tai oikeammin honotti sillä miesmäisellä äänellä), että ei aio sekoittaa yksityiselämäänsä julkisuuteen ja daa didaa. Kamala akka. Ja sillä on vielä suunnitelmia tulla naisräppäriksi, tai mennä politiikkaan mukaan. Voi jestas...
jos on ilmiselvästi hysterisoiva, vapiseva ja hyperventiloiva idiootti kyseessä. Kummasti se Panadol auttaa, kun sanoo että tässä on vatsakipuun tehokasta lääkettä. :)
mitä muuta se on sekoittanut julkisuuteen kuin yksityiselämänsä??? eihän hänellä ole mitään muuta annettavaa!!! ja ketään ei edes kiinnosta!!
ärsyttää miten media aliarvoi ihmisiä ja tekee kauppilasta ja salarakkaista julkkiksia.
hotellissa yöpymässä - liittyisikö vatsakivut tähän?
Mun työkaverilla oli kanssa selittämättömät vatsakivut, äitinsäkin oli ihan huolestunut.
Todellisuudessa hankki abortin.
no toivottavasti paranoo ja kertoo sitten tuliko iso kakka vai ihan ripla.
ja ehkä keskittyä lepäämiseen eikä soitella iltalehdelle.