Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mä en käsitä, eikä vastuu lapsesta siirry vanhemmalle kun lapsi haetaan hoidosta??

Vierailija
08.02.2008 |

Eli hoitajien tehtävä ei ole enää pukea lapsia vanhemmille valmiiksi tai hyssytellä kiukkuisia lapsia??

Tänäänkin kun hain lapsemme ja puin itse heidät, tuli siihen isä hakemaan omiaan, toinen lapsista sai itku-potku raivarit ja hoitajat tulivat rauhoittelemaan. Toistakaan isä ei komentanut ja hän tuhosi kuivauskaappia.

Mä sitten sanoin sille tuhoojalle, että lopettaa ja toisen kerran jo hieman vihaisemmin kun sillä kaapin ovella alkoi hakata meidän lasta. Ja se isä vaan kattoo, sanomatta mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa että pääsee joskus itsekkin kotiin... :)

Vierailija
2/9 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meitä on tietenkin moneksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät komenna esikoistaan yhtään! Annetaan vain heitellä ämpärillä vettä isän päälle ja vähän sanotaan " älä viitti nyt, ei noin saa tehdä" Minä ainakin ottaisin ämpärin pois ja laittaisin hetkeksi arestiin johonkin huoneeseen tai jotain. Aivan käsittämätöntä!

Se on sitä välinpitämättömyyttä, mitä nykyään on valitettavan paljon. Sitten ihmetellään, mistä noita häiriintyneitä nuoria ilmaantuu.

Vierailija
4/9 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät tätä tee ja jos vain odotan että vanhempi joskus saa sen lapsen pukemaan niin mä olen ylitöissä joka päivä. En tietenkään voi sulkea ovia ennenkuin nämä kullannuput ovat poistuneet.

Vierailija
5/9 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi ap tietää mitä esim. vanhemmat ovat sopineet hoitajien kanssa. Sovitaanko, että pidetään vaan huoli niistä omista asioista. Ymmärrän kyllä, että jos oma lapsi liittyy tilanteeseen niin tulee puututtua, mutta muuten.

-pk:n hoitaja

Vierailija
6/9 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta osa vanhemmista menee niin pitkälle, että juoksuttavat hoitajia pakkaamaan lasten tavaratkin/ kantamaan kasseja.

ja on käsittämätöntä, miksi vanhemmat eivät voi niitä kenkiään sen vertaa riisua, että saattaisivat lapsen aamulla sisälle asti/ hakisivat tavarat sisältä.

Vierailija
7/9 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen hienohelmakin riisuu tenavansa kuraiset kurikset tms.

No kyllähän vanhemmat tottuu jos kerran pyytävät ja siihen suostutaan, tulee siitä vaan tapa vähitellen

Vierailija
8/9 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne raivarit kellekkään helppoja ole, varsinkaan kun lapsi saa sen hakutilanteessa, mutta vanhempana siitä tulee suoriutua tavalla tai toisella.

Näin mä ajattelen.

Vierailija
9/9 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen kysyä, voiko olla avuksi