Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan näyttää viikon päästä mahdollisimman hehkeältä - neuvokaa kaikki hyvät vinkit!! Kiitos! :o)

Vierailija
08.02.2008 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

unta 8h/yö ja 3litraa vettä päivässä. Oikeet kasvovoiteet ja ihonpuhdistus. Ruoista rasvat minimiin ja namit, mutta pähkinöitä ja sitruunavettä, nams!

Vierailija
2/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista nyppiä kulmat, laittaa kynnet kauniiksi, kampaajalle jos väri ja malli ovat kasvaneet ulos, juo paljon vettä ja syö terveellisesti, sekin kuultaa ihoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo ihokuorinnat... mitenkäs kun mulla dekolteen alue eli rintojen päältä iho on jotenkin näppyläinen ja huonon näköinen - miten sen saisi kuntoon?

ap

Vierailija
4/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkoholi). Vikana vuorokautena ennen h-hetkeä syö paljon ananasta ja muita diureetteja. Juo paljon vettä. Nuku pitkiä, hyviä öitä.

Vierailija
5/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olettaen, että osaat käyttää sitä eikä satu sellaisia vahinkoja, että tulee epätasainen väri. Jos et ole koskaan aiemmin käyttänyt, niin ehkä sitten ei kannata. Mutta monet näyttää tosi kalpeilta luonnostaan, siis suomalaiset.

Vierailija
6/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaa aika meikkiin. Ammattitaitoinen meikkaaja saa ihmeitä aikaan. Pyydä laittamaan irtoripsitupsuja myös. Näyttävät luonnollisilta, mutta saavat katseeseen sitä jotakin...

Vierailija
7/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle vartaloa imartelevat vaatteet. Muista kengät ja muut accessoriit. Suomalaiset naiset peittävät turhaan naisellisuuttaan. Itse en todellakaan ole missi, mutta muutettuani takaisin Suomeen olen saanut paljon kehuja miehiltä pukeutumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän