Pienet rinnat
Mulla on tosi pienet rinnat käytännössä pelkät nännit ja kun olen miehenkanssa sängyssä niin se jotenkin hävettää, enkä kehtaa ottaa paitaa pois tai jos otan niin jätän sitten rintsikat. Kun täällä noita miehiä näyttää olevan fiksuineen komentteineen niin haluasin kysyä teiltä MIEHET että mikä on rintojen pienuuden raja siis että ne ei kiihota kun ei ole visuaalista silmänruokaa. Vai onko rintojen koko sitten niin tärkeetä kuin miehet on antaneet ymmärtää.
Kommentit (170)
oisko kuvia mitkä on ne pienet rinnat?
No olispa ollut kiva, jos mulla olisi ollut esim. ensimmäinen poikaystävä tuollainen mukava mies jolle olisi kelvannut pienemmätkin. Olin 16, pikkuinen, hoikka ja siro eikä kelvanneet. Näytteli mm. ex-tyttöystävänsä isoista tisseistä kuvia. Nimitteli minitissiksi, kun sulla onkin tuollaiset ketunnokat jne. Riitojen aikana saattoi sanoa että millä tisseillä säkin päätä auot ym.ym.
Vähän paremmin kai ne seuraavat otti, mutta pikkutissi ym. nimityksiä tuli edelleen. Nykyinen ei uskalla valittaa mutta on erehtynyt heittää surkeaa vitsiä tissien ostamisesta.
Ja ykskään ei ikinä, ikinä ole kehunut. Kynnys että joskus ottaisin paidan pois vielä jonkun edessä on jo liian korkea, ei tule onnistumaan. Kun suurin osa miehistä haluaa ne isommat tissit kuitenkin. Jos joskus tästä suhteesta lähden vaikka tissien takia, niin siltikään ei. Nykyisin en ole edes hoikka siro vaan ennemmin hoikka atleetti, ei näytä yhtään kivalta. Lihakset kuuluvat miehelle ja kyllä naisella pitää tissit olla jne. No eihän asia mua ympäri vuorokauden vaivaa sentään, on kai yritettävä ihan itse ja yksin tyytyä siihen mitä on saanut. Ja pitää paita päällä. 80
Voihan meitä miehiä, jos ei arvosta pieni ritaisia naisia. En ymmärrä sitä.
Harmi ettet ole kohdannut minua (ainakaan vielä;), olisin mielelläni katsullut ja kehunut sun nöpörintoja;) / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 09:52"]
Voihan meitä miehiä, jos ei arvosta pieni ritaisia naisia. En ymmärrä sitä.
Harmi ettet ole kohdannut minua (ainakaan vielä;), olisin mielelläni katsullut ja kehunut sun nöpörintoja;) / vilivallaton
[/quote] Voihan nöpönännejä.., taas mun herkät sormet oli liian nopeita kirjoittaessani sulle. ;) / vilivallaton
[/quote] Niin mitä?
[/quote] Heh, en kerro. Arvaa ;) / vilivallaton
Miten vaimosi reagoi kun kuolasit naapurin rouvan nännejä?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2013 klo 11:23"]
Höpö höpö, näköjään makuasioita, mielestäni pienetkin naisen rinnat ovat kauniita ja miksi ei olisi eroottisia? /vilivallaton
[/quote]Minäkin rakastan naisten pieniä rintoja. Näen niitä valitettavan harvoin.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 13:54"]
Hei, ei silti ymmärrä että muka kaikki miehet ei tykkäisi pienistä rinnoista. Rinnat on yksi osa naista ja kyl pieniä nöpönännejä on ihanaa suukotella. Usko vaan, näin on.., jos et usko, niin... / vilivallaton
[/quote] Niin mitä?
[/quote] Onko arvausleikkiä, vai mitä-mitä?, taitaa olla tisuhaluja:)
En loukkaannu, jos saan katsella naisen tisuja. / vilivallaton
Ainakin minua haittaa enemmän tuollainen häpeily ja ylimääriset vaatteet. Ihokosketus on kuitenkin ihan toista kuin vaatteiden läpi. Toki fantasioissa rinnoissa olisi käden täytettä, mutta ei me miehetkään olla kropaltamme täydellisiä. Vai haittaako sua suuresti, jos miehellä ei olekaan täydellistä six packia vaan vähän löysä rasvaa mahassa?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2014 klo 08:44"]
Mulla oli nuorena yksi pieni, laiha ja tietenkin pienirintainen nainen, mutta siis aivan uskomattoman seksikäs ja sensuelli. Ei niillä rintojen koolla ole merkitystä, asenne ratkaisee. Joskus vieläkin muistelen niitä kuumia kesäöitä. Tyttö tykkäsi ottaa alasti aurinkoa parvekkeella ja joskus kysyin, että mitäs ne naapuritalon asukkaat. Hän vaan tuumasi, että siinähän katselkoot. Tapasimme ravintolassa tupakan ostoreissulla...
[/quote] Jatkan vielä, kaupunki oli O ja osa T ja naisen nimikirjaimet L.L. ja vuosi.....
[/quote] Uskon, että tämä tumma kaunotar tunnistaa itsensä, jos tämän lukee.
-E
[/quote]
ja vuosihan oli 1986...
-E
Onhan isoissa toki puolensa. Voi pitää reilusti kiinni takaapäin lykkiessä ja naisen ratsastaessa isot hinkit heiluvat ja pomppivat valtoimenaan villisti. Siinä alla maatessa miehen silmät ikäänkuin nauliintuvat noihin villeihin tisuihin ja katse alkaa hypnoottisesti seurata niitä samalla, kun muna nauttii. Pää alkaa kääntyillä kuin tennisottelun katsojilla, mutta vain huomattavasti rivakammin ja välillä muuttaen suuntaa äkisti ja välillä taas seuratten ylös-alas -liikettä.
[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 12:13"]
Onhan isoissa toki puolensa. Voi pitää reilusti kiinni takaapäin lykkiessä ja naisen ratsastaessa isot hinkit heiluvat ja pomppivat valtoimenaan villisti. Siinä alla maatessa miehen silmät ikäänkuin nauliintuvat noihin villeihin tisuihin ja katse alkaa hypnoottisesti seurata niitä samalla, kun muna nauttii. Pää alkaa kääntyillä kuin tennisottelun katsojilla, mutta vain huomattavasti rivakammin ja välillä muuttaen suuntaa äkisti ja välillä taas seuratten ylös-alas -liikettä.
[/quote]
Oho. No olipa nyt taas tosi asiallinen vastaus ketjuun, jossa ap draamailee pienten tissiensä vuoksi :D N31
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 13:30"]
[/quote] Arvatenkin tuli mökötyspäivä seuraavasta päivästä-
[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 13:30"]
[/quote] Arvatenkin tuli mökötyspäivä seuraavasta päivästä-
[/quote]Taisi olla mökötykseen hyvä syy, voihan niitä rintoja katsoa kiltistikin. /vilivallaton
Pienirintaisen naisen kantsiii hakea pienimunainen mies. Uskoisin, että he ymmärtävät toisiaan tosi hyvin. Jos mies laukasee kiukuissaan esim. , että suus kii lauta, niin nainen voi vastata yhtä terävästi, et turpa kii prinssinakki.
Ei pieni rintaisen Naisen tarvitse hakea pieni munaista miestä, en ymmärrä miksi noin pitäisi olla? Pieni rintaiset pistäkää hanttiin väitteelle ;) / vilivallaton
Rakastan pieniä rintoja. Ne on aitoja!
Minun huuleni ainakin tykkää aidoista tisuista ;)
Hei, ei silti ymmärrä että muka kaikki miehet ei tykkäisi pienistä rinnoista. Rinnat on yksi osa naista ja kyl pieniä nöpönännejä on ihanaa suukotella. Usko vaan, näin on.., jos et usko, niin... / vilivallaton
[/quote] Niin mitä?