Millaisia osa-aikahoitoratkaisuja teillä on päiväkodissa?
Monenako päivänä viikossa/kuukaudessa ja montako tuntia kerrallaan ja mihin kellonaikaan?
Kommentit (11)
eli ulkoilee, on jossain ohjatussa ja nukkuu?
Tosin käytännössä 9.30-14.00.
Aamupäivällä ulkoilevat noin tunnin, sitten sisällä päivän teema, esim. tiistaisin aina leipominen, klo 12 lounas, sitten lepo n. 20-30 min. kuuntelevat sillin sadun, lapset eivät nuku. sitten taas ulos n. 13.15.
Kun olen iltavuorossa (joka toinen viikko) niin lapsi on hoidossa 11-16. Kun olen aamuvuorossa lapsi on hoidossa 8-15. Maksua menee 160 euroa. Sen verran saamme alennusta joka toisesta viikosta kun lapsi vain 5h/päivä. Muuten menisi täysi maksu 200 euroa.
Aamulla joko ulkoilua, uintia tai askartelua tai leikkiä sisällä, lounas, unet ja välipala. Haen sen jälkeen kotiin. Mies vie aamusta aikaisin jos minä vien niin vasta klo 9 aikaan ja haen kolmelta. Maksu menee kolmesta päivästä minimi. Yksityinen.
Ulkoilevat, tekevät montessoritehtäviä tai leikkivät ja syövät ja nukkuvat päiväkodissa.
T:3
Käytännössä siis 3 päivää viikossa, ma-ke klo 9-13.
Sen alle oleva tarve hoituu helpommin muilla järjestelyillä, vaikkapa seurakunnan kerholla.
Lapsi lyhyempiä päiviä ja silloin tällöin myös kotona. En jaksanut ruveta säätämään osa-aikaisuuden kanssa.