Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitänee laittaa kummit vaihtoon... vai odotanko?

Vierailija
08.02.2008 |

Meillä on pieni vauva, ja ristiäiset ovat tulossa. Halusimme ensimmäiseksi kutsua kummiehdokkaat kylään, jotta voisivat miettiä ottavatko luottamuksen vastaan ja on sitten vielä aikaa ristiäisiinkin. Ja jos eivät halua, niin ehdimme sitten pyytää toista pariskuntaa.

Nämä kaksi pariskuntaa ovat kummatkin meille läheisiä ja valinta heidän välillään oli / on vaikea. Mutta tein päätöksen ja jos tosiaan nämä ensisijaiset eivät suostu, niin saan ajoissa pyydettyä toiset. Eli en oikein voi kutsua " kakkosvaihtoehtoa" kylään ennen kuin " ykkösvaihtoehto" on käynyt.

Mutta nyt tuntuu kovin hankalalta saada näitä " ykkösiä" käymään. Olen useaan otteeseen pyytänyt ja kysynyt milloin sopisi, mutta vastausta ei tule. Tai jotain ympäripyöreää. Milloin mitäkin. Koko odotusajan ovat olleet aktiivisesti kiinnostuneita ja ollaan nähty, mutta nyt ei sitten millään. Pitäisikö tämä ymmärtää niin että välttelevät kummiutta? Toisaalta taas valitsimme heidät, koska luulen heidän odottavan sitä. Mutta nyt ei vastaa viesteihin, vaikka tietävät että meille sopii vain tietyt ajankohdat.

Kauankohan tässä odottelen ennen kuin suosiolla lopetan heidän pyytämisensä kylään ja päädyn toisiin kummeihin?

No ettehän te sitä voi sanoa, mutta kunhan tässä pohdin kun en oikein kenellekään ystävälle tästä voi puhua...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on menoja. Mene heille kylään ja kysymään. Tai kysy jo puhelimessa.

Vierailija
2/12 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinun ei tarvitse ymmärtää että heillekkään ei varmaan sovi ihan milloin vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

*REPSKOPS*

Vierailija
4/12 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä on meidän toinen lapsi. Ja ihmetykseni aihe on, että en saa vastausta kutsuihini. Meille käy vain tietyt ajat, koska mieheni on useita päiviä pois työn takia. En halua kutsua perhettä vierailulle kun mieheni on poissa. Siksi siis rajoitteet.

Mutta miksi välttelevät? Sanoisi suoraan että eivät halua tulla. Enhän minä lähde vastasyntyneen kanssa heille änkeämään, sitäkö joku tarkoitti??? Outoa.

Mutta olkoot. Ajattelin että jos ei nyt viikonlopun aikana mitään vastausta tule, niin tulkoot kylään sitten ristiäisten jälkeen. Vai kauanko itse odottelisitte? Kai jokainen ymmärtää että vastasyntyneen perheessä ollaan väsyneitä ja on ns rajotteita enemmän kuin perheessä yleensä. Siksi kai mennään vauvaperheen ehdoilla. Luulisin.

ap

Vierailija
5/12 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen pikkusormen ympärillä?? Soita ja kysy. Ei ne voi sun ajatuksias arvata, ellet kysy.

Vierailija
6/12 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun koko jutun juoni on, että eivät vastaa siihen keksittyyn puhelimeen. Ja viesteihin vastaavat ympäripyöreitä.

Mun ulosannissa täytyy olla jotakin vikaa kun kaikki ymmärtää tän ihan väärin.

ap

Vierailija
7/12 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pelkää, että pyydät kummiksi. Tai sitten ne eivät tosiaan edes aavista sitä ja heidän omassa elämässään on nyt niin paljon huomiota vieviä asioita meneillään, etteivät oikeasti ehdi jutella.

Vierailija
8/12 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei, tuskin tulevat kummitkaan haluaa, että siitä tehdään elämää suurempi asia.

Vierailija
9/12 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ne kummit on valittava ja kun on itse päätöksen tehnyt niin haluaisi hoitaa asian. Ja mielestäni on mukavampaa kasvokkain puhua tästä asiasta kuin puhelimessa. Jos siis sattuisivat vastaamaan.

Vai laitanko tekstarin? Tuskinpa sentään.

Ehkä se on niin että pelkäävät kummiutta, totta. Ovat aika pihejä ja kai uusi velvollisuus ahdistaisi heitä. Joo. Harmi.

ap

Vierailija
10/12 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän vaikuttavat vilpittömän kiinnostuneilta perheenlisäyksestänne. se on ihan hyvä lähtökohta kummiuteen. En usko sen toisen parin kovin innostuneesti hoitavan kummiuttaan, kun kiinnostusta ei näytä olevan.

Vierailija
11/12 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielähän ehdit tämänkin perheen mukaan kummeiksi ottaa jos he kiinnostuvatkin ja tämä väistely-arvailu osoittautuukin vääräksi.

Vierailija
12/12 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

et kai halua kummeiksi tyyppejä, jotka eivät tule koskaan katsomaan lasta? Pyydä niitä toisia, jos ovat kiinnostuneempia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan