Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni lopullisesti hermot koiran ulkoiluttajiin!

Vierailija
07.02.2008 |

Aamulla oli todella ikävä liikkeelle lähtö =(

Lähdin viemään lasta kerhoon ja autoon mennessä lapsi astui MEIDÄN PIHASSA koiran p*skaan. En tietenkään huomannut asiaa ennenkuin aloin autossa haistella, että mikä täällä haisee.

Kerhon pihassa koitin hinkata kenkää lumeen ja loput pask*t koitin pestä kerhon vessassa.

Sitten kotiin pesemään autoa! Poika oli istuimeen kiivetettään sotkenut kengillään kuskin penkin takaosan, takapenkin etureunan ja pikkuisen istuintaan.

P*skakasa oli meidän pihassa n. 4 metriä kadulta. Voin kertoa, että jos joskus osun näkemään kun joku päästää hurttansa meidän pihan puolelle asioilleen, niin tulen vääntämään nenästä moista idioottia! Mitä h*lvettiä liikkuu tuollaisen koiranulkoiluttajan päässä, joka päästää koiransa tarpeilleen keskelle toisten pihaa? Ne kasat tuossa kadunvarressa on jo ihan tarpeeksi. Minä ne joudun siitäkin putsaamaan, mutta siellä niihin ei vahingossa astu.

Ai että ottaa vieläkin päähän, joten anteeksi kiroiluni.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä on monenlaisia sääntöjä ja lakeja joita ei kuitenkaan tarvitse noudattaa. Mielestäni koiran paskojen keräämättä jättämisestä voisi antaa kunnon sakot (esim. 200 euroa) samoin kuin roskien heittämisestä. Kyllä löytäisivät paskat tiensä roskikseen. Kysehän ei ole mistään hankalasta tai mahdottomasta tehtävästä: otetaan vain pusseja taskuun kun lähdetään lenkille. Ihmiset ovat vaan niin käsittämättömän laiskoja ja omahyväisiä, että mikään muu kuin kunnon sanktio ei saa toimimaan toisin. Kannatan siis kunnon sakkoja! Ja oikein hieno idea oli tuo jonka joku tunnusti tehneensä lapsena. Kakat laatikkoon vaan ja omistajan oven taakse.

Vierailija
42/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

VLM-syndroomaa esiintyy lähinnä pienillä lapsilla, jotka ovat saaneet suuren määrän suolinkaisen munia suuhunsa ja sitä kautta suolistoonsa. Tartunta aiheuttaa kuumeilua, keuhkotulehdusta, maksan suurentumista ja jopa aivokuumetta. Yksittäiset toukat voivat vaeltaa silmään (yleensä vain toiseen) ja aiheuttaa OLM-syndrooman, joka saattaa johtaa näön menetykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuulliset omistajat huolehtivat koiriensa säännöllisestä madotuksesta, mutta ikävä kyllä ne vastuuttomat taas ovat usein juuri niitä samoja, jotka ei välitä paskojenkeruustakaan...

Vierailija
44/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en mä joka paskakasaa jaksa aina korjata, kenenkään pihaan en kyllä koirani anna paskoa tai kusta. Mutta jo nyt jonnekin nurmikonreunaa vääntää paskat, niin olkoon siinä. Pari kertaa on joku " täti" tullut sanomaan, mutta mä olen haistattanut niille paskat, turha mua tulla neuvomaan. Ja on onneks ne on tajunneet sulkea turpansa, niin ei ole tarvinnut turvotella niitä.

Vierailija
45/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta en mä joka paskakasaa jaksa aina korjata, kenenkään pihaan en kyllä koirani anna paskoa tai kusta. Mutta jo nyt jonnekin nurmikonreunaa vääntää paskat, niin olkoon siinä. Pari kertaa on joku " täti" tullut sanomaan, mutta mä olen haistattanut niille paskat, turha mua tulla neuvomaan. Ja on onneks ne on tajunneet sulkea turpansa, niin ei ole tarvinnut turvotella niitä.

Vierailija
46/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin sanoa että yökkimättä ei tuo homma suju.

Vierailija:

Meiltä peritään koiraveroa, joten kaupungin kuuluu huolehtia että sillä rahalla tulee jätökset siivottua. Minä annan koirani käydä tarpeillaan metsässä ja ojassa enkä tosiaan käy niitä sieltä keräilemässä. Luonnon tuotehan se on ja maatuu kyllä. Ei niitä roskiksiakaan ihan joka nurkalla ole, niin en minä lenkkiä kulje paskapussi kädessä tosiaankaan!

Vierailija
47/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki unohtuneet kakat laatikkoon/pussiin ja palautus koiranomistajan ovelle.

Vierailija
48/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

postilaatikkoon. Kiitos vinkistä!

Vierailija
49/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkakäytäville ja pyöräteille paskottavat >:( Puolustelevat ääliöt vielä tekojaan sillä, että koiran kakka maatuu. Siihen asvaltilleko luulevat sen maatuvan =o

Ääliöitä.

Vierailija:

Mua on pidempään ottanu päähän tässä meidän lähellä joku joka paskattaa koiransa keskelle jalkakäytävää. Aina on samassa kohti koiranpaskat jalkakäytävällä. prkl!

Vierailija
50/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin ei ole tuota ongelmaa. Monet mummot ovat kirjoitelleet lehteen ja kiittäneet koiranomistajia kun ovat nähneet ikkunasta miten ihmiset keräävät kakkoja pois.

Vierailija
51/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiranomistajat hellivät omaa pikku hurttaansa ja vertaavat sitä omaan lapseen. Siltikin ne paskat jätetään tienvarsiin tai puistoihin taajama-alueella. Kukaan omaa lastaan rakastava ei anna lapsensa olla paskavaipoissa päiväkausia, tai jätä paskavaippoja kotinsa nurkkiin vaan vievät ne roskiin. Miksi koiranpaska on sitten niin vaikea viedä roskiin?!?

Minulla on alle kouluikäisiä lapsia. Tuntuu välilllä niin pahalta, kun joutuu jatkuvasti kieltämään kesät/talvet, että pitää kiltisti kävellä puistossakin siinä polulla, koska puiston nurmikkoalue on täynnä koiranpaskaa. Sen ikäiset lapset rakastavat myös tienpientareita, ojia ja lumikasoja, joissa on tuhansittain koiranläjiä.

Usein tekee mieli potkia jokaista vastaantulevaa koiraa ja hänen omistajaa!

Vierailija
52/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ap:n asemaan ja miettikää oliko mukavaa...

Vierailija
53/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassa ei moista probleemaa ole, on laki ja yleinen kaytanto etta koiranomistajat korjaavat jatokset.

Vierailija
54/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

koiranomistajat hellivät omaa pikku hurttaansa ja vertaavat sitä omaan lapseen. Siltikin ne paskat jätetään tienvarsiin tai puistoihin taajama-alueella. Kukaan omaa lastaan rakastava ei anna lapsensa olla paskavaipoissa päiväkausia, tai jätä paskavaippoja kotinsa nurkkiin vaan vievät ne roskiin. Miksi koiranpaska on sitten niin vaikea viedä roskiin?!?

Eli ei ne oikeasti ole kuin omia lapsia.

Vierailija
55/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengän pohjassa sen nyt ei luulis olevan kauhee ongelma, vaikka haju ei mikään maailman ihanin ole ja joutuu tekemään jopa vähän töitä että sen paskan sieltä pois saa.

Pikkasen kyllä ihmettelen että missä leikkivät nämä lapset, joiden vaatteissa on aina paskaa. Mulla on 2 lasta, 13- ja 7-vuotiaat. Pari kertaa olen esikoisen kengistä paskat joutunut korjaamaan, kuopuksen kengistä tai vaatteista en koskaan. Helsingissä asutaan, joten täällä sitä paskaa kyllä riittää tietyissä paikossa. Enemmän mua itseäni häiritsee lasinsirut ja räkä! Hyi helvetti, kyllä ihminen on sika!

Vierailija
56/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut muutakin tekemista kuin raapia paskaa kenkien pohjien urien mutkista ja hangata mattoa kylppärin lattialla.

Vierailija
57/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat paskovat ja siihen on omistajan vaan totuttava, että pussin läpi on paskakasaan koskettava. Jos ei onnistu niin koira uuteen kotiin tai piikille. Yksinkertaista!

Vierailija
58/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koirat paskovat ja siihen on omistajan vaan totuttava, että pussin läpi on paskakasaan koskettava. Jos ei onnistu niin koira uuteen kotiin tai piikille. Yksinkertaista!

Silti en koiraani piikille vie, tai anna sitä pois. Sorry!

Vierailija
59/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole jonkun viiskymppiä? Sen verran kai siivoojatkin ottaa paskasen homman lisää yhdestä keikasta... Ja koirasi paskantaa... about... 700 kertaa vuodessa!

Viisasten kivi on löytynyt! Paskat siivotaan koiraveroilla...

Vaan kuinka paljon itse maksankaan veroja... Sillä summalla voinkin siis alkaa sikailla ihan miten haluan!

Vierailija
60/67 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asut ap:n naapurustossa jotta saat paskat kotiin kannettuna suoraan postilaatikkoon.

Vierailija:

Vierailija:

Silti en koiraani piikille vie, tai anna sitä pois. Sorry!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi