Onko kotikirpparit onnistuneet?
Meillä muutto edessä ja olisi vaikka mitä ylimääräistä, joita en pysty/ehdi myymään/kuvaamaan yksitellen vauvan palstalla tai huutiksessa enkä varsinkaan postittamaan, mutta mietin tuliskohan ketään, jos ilmoittaisin että kotiin voi tulla katsomaan... Jos en tuota saa aikaiseksi, vien muuton jälkeen tavarat jollekkin kirppikselle, mutta tuon avulla olis edes vähän vähemmän muutettavaa :)
Kommentit (3)
kun näin lehdessä ilmoituksen. Oli siellä muitakin katselemassa / ostamassa ja myytävää tavaraa oli ihan kivasti. Myynnissä oli mm. lasten vaatteita, cd-levyjä, pleikkarin pelejä, kirjoja ja Iittalan astioita. Itse en mitään ostanut.
En nyt oikein osaa suositella, että kannattaako tuollaista pitää. En voi tietää saiko myyjä minkä verran myytyä ja rahaa myydyistä, koska ei mikään mun tuttu ollut.
Itse kyllä kävisin, jos lähellä joku pitäisi kotikirppistä.
Mutta miettinyt olen jos itse pitäisin kotona, tulisiko ketään " ostoksille" =(.
Riippuen varmaan missä asuu, onko paljon asutusta lähellä. Ilmoitus paikalliseen lehteen, kaupoille / kirpparille ja jotkut jopa jakaneet itse postilaatikoihin.