Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi sanoo sinulle, että " olisit täydellinen,jos..

Vierailija
07.02.2008 |

pyllysi olisi pienempi" .

Niin miten suhtautuisit?

Ottaisitko kohteliaisuutena vai negatiivisena?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ois keksinyt tuon mitä 2 ehdotti...

En keksinyt mitään sanottavaa ja suutuin vaan.

Ja mies ihmettelee miksi.

ap

Vierailija
2/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan idioottimaista. Miksi ei voisi vain sanoa: " Olet lähes täydellinen, rakkaani" . Ei siihen tarvitse lisätä: " Sulla on vain liian iso perse."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuollaisen voi unohtaa ja antaa anteeksi?

Ollaan sentään jo 5 vuotta oltu naimisissa!

ap

Vierailija
4/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alkaisin tuollaisen kommentin jälkeen miettimään ajatteleeko muutkin että mulla on iso perse. Varmaan suuttuisin itselleni totaalisesti ja aloittaisin kauhean treenamisen ja näyttäisin miehelleni että kyllä tämä nainen pystyy siihen.

Vierailija
5/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit heittää tämän kakkosen ehdotuksen rakastelun jälkeen.

Jäät makaamaan sängylle kun mies nousee vessaan, huokaiset ja toteat miehelle samalla ihailevasti katsellen: " Rakas, olisit aivan täydellinen jos vehkeesi olisi isompi"

Sitten käännät kylkeä ja nukahdat.

Uskoisin että osuu ja uppoaa :D

Vierailija
6/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kauheeta.. Mutta siitä se varmaan oppisi!

Vierailija
7/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisi treenaustulosten jälkeen, että " tiesin, että mun kommentti auttaisi asiaa" .....

Vierailija
8/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos heittäisi kevyenä herjana, niin en olisi moksiskaan :)

Mutta jos ihan vakavalla naamalla ja tosissaan noin sanoisi, niin sitten ois jo vaikeampi paikka. Sikäli vähän vaikea ajatella asiaa noin, koska mun mies ei ikikuuna päivänä menis arvostelemaan ruumiinosiani negatiivisesti (mulla on syömishäiriötausta).

Vierailija
9/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ap:n mies edes muistaa tuota heittoaan enää; saatikka että ap:n olisi fiksua vastata tuleen tulella, ja alkaa arvostella miehen vehkeitä. Mikäli ette ole huomanneet, niin vehkeet ja niiden koko on miehille yleisesti ottaen aika arka aihe, jopa arempi kuin naisille perseet ja tissit.

Ap, suosittelisin että otat asian puheeksi miehesi kanssa muulla tavoin, etkä alennu tuolle tasolle. Kerro miehelle, että kommentti loukkasi sinua, ja koittakaa sumplia siitä eteenpäin. Viittaamalla miehesi peniksen pienuuteen teet kyllä vain itsestäsi pellen, ja parhaimmillaan aiheutat isompia ongelmia suhteellenne kuin oli tarkoitus.

Vierailija
10/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomaan noin? Olen muutaman kerran lähiaikoina suostunut kakkospesäseksiin pitkän vonkauksen jälkeen...

Arvaa suostunko enää koskaan?

ap

Vierailija
11/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämättömän keskenkasvuinen heitto mieheltä. Tekisin sinuna, kuten kakkonen ehdotti! Saisi mies tuta, miltä tuntuu nuo " kohteliaisuudet" jossien kera...

Vierailija
12/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no vaatiihan tuo pokkaa kieltämättä.

Toinen (ja ehkä rakentavampi) vaihtoehto on, että kysyt miltä hänestä tuntuisi jos sanoisit hänen olevan täydellinen, JOS...

Kannattaa keskustella!

Vierailija
13/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa kohdistuen eri ruuminosaan... Muistan sen vieläkin ja siitä on 7 vuotta aikaa. En kyllä ikinä puhu siitä. Eli ei mun mielestä oo lapsellista jos sais miehen jotenkin oppimaan ettei noin voi puhua toiselle.

Ja meidän keskustelu meni niin, että laittoi tuon mulle viestillä (on kolme päivää työmatkalla) ja soitin perään itkuisella äänellä, että tuo loukkasi minua ja nyt itken. Laittoi viestiä, että oli kauheaa kuulla kun itket, anna anteeksi. Sanoin, että vei ainakin ikävän pois. Ja sanoin, että jutellaan asiasta ja en voi kyllä vielä antaa anteeksi. Sen jälkeen ei oo kuulunut mitään. Ei vastaa puhelimeen eikä viestiin. Eikä sähköpostiin.

Nähdään vasta huomenna.

ap

Vierailija
14/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös rakentavan keskustelun kannalla, eli välimuto 12 ja 15 ehdotuksista olisi paikallaan. Missään nimessä sinun ei pidä sietää ruumiisi pilkaa, mutta koska olette naimisissa ja aikuisia ihmisiä, pitää asia esittää rakentavasti. 15 ehdottoma tapa, eli: " Miltä sinusta tuntuisi, JOS minä sanoisin sinulle, että olisit täydellinen jos sinulla olisi isompi penis?" Tämä saattaa asettaa miehen möläytyksen oikeisiin mittasuhteisiin!

Vierailija
15/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastelun jälkeen noin - vaikkei asiasta oikeasti tuota ajattelekaan.

Vierailija
16/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen kun ei itse voi vaikuttaa.

Mä varmaan toteaisin/huokailisin miehen katsellessa urheiluruutua tv:stä, että olisipa kulta aivan ihanan täydellistä jos sinullakin olisi tuollaiset reidet/hartiat : )

Vierailija
17/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen niin, että sanon kesken jonkun lihaksikkaan miehen katselun, että olisit kyllä kulta täydellinen, jos sinulla olisi tuollainen sixpack.

Tiedän, että mies sanoo, että niin, mulla onkin vähän iso maha. Eikä noteeraa asiaa enempää.

Ei se voi ymmärtää miten nainen loukkaantuu niin pahasti tuollaisesta.

Vierailija
18/18 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

möläytä mitään tyhmää? Miksi minun sitten?

Vielä akateeminen. Tässä se nähdään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi