Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain perintöä 7000 euroa ja meinaan olla kotona lasten kanssa

Vierailija
07.02.2008 |

Sain perintöä 7000 euroa ja meinaan jäädä sen turvin hoitamaan lapsia kotiin. Mielestäni hyvä sijoitus.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin käytetyt rahat varsinkin, jos itsekin nautit kotona olemisesta. Tämä voi olla elämässäsi sitä onnellisinta aikaa, jota jälkeenpäin muistelet, ja kyllä siitä hyvästä voi maksaakin.

Vierailija
2/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: joku joka saa töissäollessaan yli 3000 eur/kk enemmän käteen kuin kotihoidontuella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pärjätään hoitovapaa tiukilla, niin voin tehdä hetken 6-tuntista työpäivääkin :)

Vierailija
4/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Perinnön turvin" kotona 8kk pidempään kakkosen jälkeen. Meillä meni niin, että laskettiin, että käytetään tuo perintösumma asuntolainan lyhennyksiin ja näin siirrettiin lasten hoidonaloitusta otollisempaan ajankohtaan eli syksyyn. Ei kaduttanut ja uskon, että perinnön jättäjäkin olisi ollut ratkaisusta mielissään (hassua tai jotain, mutta mieti kyllä silloin tätäkin).

Vierailija
5/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis pärjäät nykyisillä tuloillasi/tuilla, niin eikö mielummin kannattaisi sijoittaa tuo perintöraha ja pistää se tuottamaan?

Vierailija
6/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiin sijoittaminen kannattaa aina, myös toki itseensä sijoittaminen, mutta näin äitinä lapset kyllä ovat prioriteetti numero yksi!! Onnea mainiosta valinnastasi:) J

a hyvänen aika, tuleehan tuolla rahalla mainiosti toimeen useita useita kuukausia vaikka asuntolainaa olisikin!! Miten kuvittelette opiskelijoiden ja työttömien säilyvän hengissä?? Minäkin hoidan lapsiani kotona ihan ilman perintöjä, mies töissä ja plakka keskiluokkaa, iso omakotitalo löytyy ja niin myös lainaa. Eikä me mielestäni kituuteta. Mtakustella ei, mutta muutenkin tämä lapsiperheen elämä on aika kotikeskeistä.

Vierailija
7/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten mies sai 5000 euroa ja aion olla hoitovapaalla vielä toiset puoli vuotta. Eihän tuo tosiaan ole kuin puolentoista kk palkka, mutta kotihoidontuen päälle lisättynä se kyllä jo tuntuu helpottavasti. Tietysti meillä on toisen palkka yli 3000e/kk, ei varmaan pärjättäisi jos olisi joku 2000e.

Vierailija
8/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riittäis tuo summa ainakin puoleksi vuodeksi, mahd paljon pitempäänkin, jos ajattelee, että mies kuitenkin tienaa sen mitä ennenkin! Kummallisia tuhlareita täällä.

Vierailija
9/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekisin itse juuri samoin.

Olen ylpeä sinusta, että osaat todella arvostaa juuri sitä, mikä elämässä on oikeasti tärkeätä!

Vierailija
10/10 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itse ollut äitinä kotona nyt 3 vuotta. Olin opiskelija kun tulin raskaaksi, joten olen aina saanut minimin eli n. 400-500 euroa kuussa. Jos itse saisin 7000 euroa niin pärjäisin sillä tosiaan reilun vuoden. Luultavasti enemmänkin -- tulisihan silti lapsilisät.

Ja asuntolainaa on eikä opinnot ole suoritettuina...mutta olen aina kuluttanut hyvin vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän