Lue keskustelun säännöt.
mua ärsyttää mun miehen tapa puhua mulle...
20.11.2008 |
se saattaa vaikka sanoo et ottaako äiti kahvia, tai mitä mieltä äiti on.. oon koittanut tuolle sanoo, että en tosiaan ole hänen äitinsä, enkä minäkään sano häntä isäksi, mutta ei.. mies saattaa muutaman päivän tsempata ja puhutella mua jopa etunimellä, mut aina se lipeää ja alkaa tuo äidiks puhuminen.
onneks mulla on myös isompia ongelmia, et pystyn kyllä tän asian kanssa elämään, mut ois se ihanaa kun tuon käytöksen sais jotenkin loppumaan! oisko ehdotuksia??
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ymmärtäähän sen, että kun lapsille puhutaan äidistä, päivässä usein vielä monta kertaa ("Menkää äidin kanssa", "Pyydä äidiltä", myös "Anna, äiti, Liisulle maitoa"), niin puhuttelu voi jäädä päälle. Mutta rajansa kaikessa minustakin.
Kyllä sillä miehellesi täytyy riittää selitykseksi, että et vain halua, että hän kutsuu sinua (kahdestaan puhuessanne) äidiksi. Ja kun hän unohtaa sen ja puhuttelee, niin sanot joka ikinen kerta "Älä sanoa minua äidiksi". Ajattele, että sanot sen sata kertaa ja jos ei senkään jälkeen ala viesti olla perillä, niin sitten suutut : )