Oletteko huomanneet, että H&M:llä on ihania unipusseja n. 15 €!?
Kävin tänään H&M:llä ja siellä oli esim. Hello Kitty (toivottavasti en nyt muista ihan väärin, kun siellä oli vaikka mitä Hello Kittyä...) unipussia oisko ollut 15,90 ¿. Oli isojakin kokoja tai siis ainakin meidän 2-v tyttö ois niihin mahtunut eli ei pelkästään vauvakokoja. Harmi, kun meidän tyttö ei suostu unipussissa olemaan. Muuten olisin ostanut tuollaisen heti, kun oli niin söötti ja halpa!
Kommentit (5)
Voi harmin harmi, kun just eilen ostin tytölle Gorbagin unipussin ja maksoin siitä itseni kipeeksi... melkein 40e se oli ja nyt ois HM:llä ihanuus pikkurahalla! :P Voi että, pakko lähteä HM:llä katsastamaan josko niitä olisi täälläkin. Taidan sortua ostamaan toisenkin unipussin! :))
katselin pusseja joku viikko sitten, oli kivoja ja useita erilaisia ja hinta oli edullinen, kun tiedän mitä ne yleensä maksavat. Harmi, kun ei meidänkään tyttö sinne TAATUSTI suostu :D
Eli sellainen peittomainen?
Pääsisin tänään lähtemään iltapäivällä kaupoille ja suuntaan henkalle ja maukalle jos tuo on mahd sellainen etsimäni.
Mä olen oikeasti tosi huono näissä termeissä, mutta unipussi ei ollut ihan ohut, vaan siinä oli joko jonkinlainen vanutäyte tms. tai sitten kangas oli muuten vaan paksua. Mutta ei mikään megapaksu kuitenkaan. Yhyy, haluan meidän tytölle sellaisen, mutta ei tosiaan suostu sellaisessa olemaan (kokeiltu on) =(
vai sellainen ohutta puuvilla kangasta?
Itse olen etsinyt sellaista ohutta puuvilla kangasta olevaa unipussia joka suljetaan naruilla alhaalta.. Oliko sellainen ??