Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikamiehen Ana on aivan söötti tapaus:)

Vierailija
06.02.2008 |

Ihana eksoottinen ja söötti latina:) Vau!"

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tyttö oli kokoajan sen näköinen ettei sitä kiinnosta. Ja siinä ruususeremoniassa tärisi ja jännitti ihan selvästi. Ja kyyneleetkin näytti ihan aidoilta.



Moni muu kohta kyllä oli lavastettu. Varsinkin se yksin ulkona oleminen.

Vierailija
2/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yös juontajan tehtävät. Pois vaan se turha jäbä kuvioista kyllä Antti klaaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, mutten muista mitä. Aina asunut suomessa ja mielestäni syntynytkin täällä.



se poikamies on kyllä niin kauhee, etten voi tajuta kuin joku lähtee sen mukaan espanjaan tai ylipäänsä tohon ohjelmaan : )



olen varma että se blondi parturi - kampaaja vetää jonkun episodin siel reissussa. Kenetköhän ne lähettää sieltä suomeen huonon käytöksen vuoksi : ))

Vierailija
4/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkään erityisen latinon näköinen eikä mitenkään erityisen söpökään.

Vierailija
5/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ainakaan väittää että olisi vaan ulkonäön perusteella valinnut!

Vierailija
6/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on kyllä 162cm ja 52kg, etten mitenkään plösöksi väittäisi.

Kotiäiti toistaiseksi kyllä jos sillä on merkitystä. Ja mulla on ihan hyvä itsetunto eikä mitään ongelmia, sorry.



Mutta minun ulkomuotoni tuskin muita kun kolmosta ketuttaa.



Saa kai sitä oman mielipiteensä sanoa? Jos hän ei mielestäni mitenkään erityisesti ollut latinon oloinen tai tavallista söpömpi niin kai sen voi sanoa?

t.2 ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun makuuni kauneimmat eivät lähteneet Espanjaan.

Vierailija
8/20 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen silmä katsoi vit*n ja toinen katsoi mihin vit*n se toinen katsoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin koko ohjelman ja ihan tavallinen tyttö.

Moniko olisi edes tiennyt että latinosyntyperää ellei sitä olisi vartavasten mainittu? Ja heti ollaan niin tulisia ja ihania.



Onko suomalaiset tosiaan niin junttia väkeä, että heti jos on jotain erikoista syntyperässä jne. niin tyypin on pakko olla ihanampi ja parempi?



Mäkin olisin pitänyt vanhempana, oli vähän silleen kuluneen oloinen.

Suttunen tukka.

Vierailija
10/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pisteet siitä poikamiehelle ettei hän ottanut kauneimpia päältä paitti se joka sen ekan ruusun sai, oli kyllä nätein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko tämä näitä " minä pääsen telkkariin" juttuja vaan...

Vierailija
12/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

positiivista oli myös se diakoniksi opiskelu, ei ihan itsekäs tyhjäpää ehkä sittenkään



tytöistä yllätti eniten se blondattu dina tai joku. mutta hänhän ne valinnat teki, ja ilmeisesti jutustelun perusteella. hyvää oli se, että se ylväsryhtinen pinkkipukuinen ei päässyt. eipä juuri itsekkään oloinen. onko se joku vanha missikandidaatti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän se niin menee että mitä tavallisemman ja " vaatimattomimman" näköinen on niin yleensä ovat mukavia.

Vierailija
14/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikamiehen " mukavuudesta" . Harmittaa, kun joka paikassa kirjoitetaan niin rumasti. Onkohan se Disa myös ulkomaalainen, niin oliivi-iho blondatussa tukassa. Ana on mun suosikki, näyttää ihan siltä Felicityltä tv-sarjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se bulgarialainen tyttö oli tosi kaunis, mutta kuten poikamies sanoi, ei erityisen kiinnostunut hänestä.



Mutta ilmiselvästi hän ei valinnutkaan tyttöjä ulkonäön, vaan fiiliksen mukaan.

Vierailija
16/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin että tämä on taas sitä sontaa jota nämä suomi-sarjat (jotka kopioitu) on, mutta yllätyin iloisesti. Poikamies oli kivan oloinen, ja hyvännäköinen. Naiset persoonallisia ja mukavan oloisia, " julkisuuden hakuisia" kanoja ei montakaan näkynyt. katselen ensi viikollakin.

Vierailija
17/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruususta kieltäytynyt Xena nyt ei ollut mikään menetys myöhempien puheidensa perusteella.

Vierailija
18/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disaa kattelin minäkin jotta onkohan ulkomaalaista verta..

Vierailija
19/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt kun se ajelee parran pois, niin ei se niin ruma olekkaan :) hiuksia voisi vielä lyhentää.



Ana oli ihan nätti. Myös se tyttö joka torjui Antin oli nätti



Mutta kyllä huomasi miten käsikirjoitettu sarja on. Ihan samallaisia kohtauksia kun jenkkiversiossa.

Joku on yksin ulkona, joku vie poikamiehen kaksistaan juttelemaan jne.

Vierailija
20/20 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

un jäljelläolon. Tuosta sais kivaa parodiaa aikaiseksi, tosin ei taitais mitenkään pystyä ylittämään alkuperäisen komiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi