Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elopainoiset vko 28 6.2.08 läht

06.02.2008 |

taaaen uusi vko pikku poppoollemme. Mitäs kuuluu...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heissan, mä taidan väkisinkin olla painonhallintavaiheessa. Paino nyt kuten viime vkolla, 58,8 kg. Ja se pituus sen 168 ja pudotettu paino -20 kg. syön sen 1700 reilut per pvä ja vkonloppuna yhtenä pvänä vähän ylittyy. Sen tasaa 2 liikuntakertaani. Mutta näillä ei paino enää laske. En halua tuntea nälkää ja tää systeemi sopii elämääni. Niinpä siirryn hallitsemaan painoani. Mut käyn ilmoittelemassa. Terkuin Maisu

Vierailija
2/7 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi hyvältä. :) Sun kroppa on nyt ilmeisesti löytänyt oman painonsa. Tsemppiä siihen, että jaksat pitää siitä kiinni! Ja käy ihmeessä kertomassa punnitustuloksia yhä, jos vain jaksat.

Mä kävin eilen vaa' alla, mutta oli niin häslinkipäivä, etten muistanut käydä raportoimassa. Sain vaakaan lukeman 78 eli -1 kg viime viikosta. Olin tosi tyytyväinen. Tällä kertaa tyytyväisyys ei ainakaan vielä ole näyttäytynyt repsahtamisena niin kuin viime kerralla kun olin tyytyväinen. Toivottavasti linja pitää. Kävin viikon aikana kerran sambassa ja kerran ihanan rankassa jumpassa. Eilen oli myös tosi kova sambatunti, ja olo on taas kuin uudella ihmisellä.

Viralliset tilastot siis:

Alkupaino 88 kg

Pituus 177 cm

Paino tänään 78 kg

Tavoite 72 kg

Hyvää viikkoa kaikille, jotka ovat kuulolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kilo tullut tämän kammottavan ahmintaviikon aikana. Laitan kyllä suuren osan väsymyksen piikkiin. Eilen menin jo yhdeksältä nukkumaan ja heräsin kahdeksalta:) En muista,koska olisin nukkunut noin paljon. Ja nyt hyvin nukkuneena elämä näyttää paremmalta.

Joten nyt alkaa tämä helpompi elämä töiden suhteen ja toivottavasti on aikaa pitää enemmän huolta itsestään. Mä uskon, että mun paras paino on 60 kg. 58:a en varmaan pystyisi pitämään.

Maisu: Sä saat jo todellakin hallita painoa. Tule toki kertomaan painosi ja pliis tsemmppaamaan meitä ja vahvistamaan meidän hyviä fiiliksiä hyvistä pudotuksista, joita alkaa nyt tulemaan:)

Höyryjyrä: Hieno tulos. Nyt me porskutetaan täällä ja ollaan oikein tehokkaita:) Saa Maisu oikein ihmetellä meidän mahtavia pudotuksia:)

Vierailija
4/7 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa on tullut nyt rv 18 neuvolan mukaan 2kg ja oman puntarin mukaan 3kg, nyt kyllä on tosi vaikeaa olla mässäämättä kun ihan oikeasti kaikkea tekis mieli..kääk. Kuola valuen luin yhtenä päivänä herkuista joihin neppis olit sortunut;) Mä oon yrittäny mättää porkkanoita aina kun tekee mieli jotain syödä mutta yöllä jo näin untakin sellasesta milky wayn suklaalevitteestä jota siinä unessa vetelin menemään lusikalla suoraan purkista..saas nähdä miten tässä vielä käy:O Kuntoilukaan ei tekis pahaa..

Nyt neppis ja höyryjyrä pistäkää loppukiri päälle:)

Maisulle onnittelut painonhallintavaiheeseen pääsystä!

Queen

Vierailija
5/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausruokahalu pitäis kyllä lailla kieltää. Mä onnistuin juuri sillä pilaamaan onnistuneen ja jo vuoden pidetyn painonpudotuksen. Ihmisen elimistö saisi jo hokata, että ruokaa on eri malliin tarjolla kuin entisaikaan eikä sitä tarvi raskausaikanakaan tankata seuraavan sukupolven turvaamiseksi. ;) Tsemppiä mielitekojen kanssa ja ihanaa odotusta edelleen!

No niin, Neppis, eiköhän laihduta taas. ;D Mä kävin eilen avannossa ja saunassa. Se oli aivan superihanaa, ja tuntui vähän siltä kuin olisi kovastikin urheillut. Ruokahalu oli tietysti sen mukainen...

Keskiviikkoon!

Vierailija
6/7 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut maisulle!!! Hieno tiputus ja komeasti " maali" saavutettu! Mukavaa jos jaksat käydä täällä välillä itsestäsi ilmoittelemassa ja meitä muita tsemppaamassa.

Täällä ei mene niinkään hyvin. Motivaatio- missä lie? Ja selityksiähän sen puutteeseen löytyy vaikka kuinka, mutta ne on vaan selittelyä elikkäpä siis:

Paino eilen 73.7 eli vaikkapa tilanteesta tammikuun alussa laskien +1.9 kg (tai jos laskisi tilanteesta viikkoa ennen joulua tilanne olisi vaan +0.9kg, no ei hyvä sekään..)

Nyt pitäisi yrittää taas ryhdistäytyä, itse asiassa kahtena iltana olen jo käynyt kävelyllä, vaikka ei se nyt niin kovin mielekästä tuolla loskassa ole. Vielä kun saisi tuon ruokavalion taas kuntoon... No rahkaa ja raejuustoa on jo jääkaappiin ostettu, jos se taas terveellisempään suuntaan muuttuisi..

Liityn Neppilsen ja Höyryjyrän seuraan yrittämään miinuksia seuraavaksi.. :)

-pömppis-

Vierailija
7/7 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä! Nyt hullu rutistus päälle. :)