Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enteileeköhän synnytystä??

Vierailija
06.02.2008 |

Kolmatta siis odotan nyt rv 36+6.. Tänään tuli limatulppaa aamupäivästä, muttei nyt enää tule.. Edellisissä raskauksissa sitä tuli viikko ennen synnytystä. Nyt mietin, että onkohan tää kohta menoa, siis synnyttään?:) Tuo oli nyt sellaista oranssimaista, eli ehkä verta seassa.. Oispa ihana saada oma kulta syliin<3

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä raskaudessa on muutenkin ollut munuaistulehdus ja muuta kivaa, uusiutumisriski on suuri.. Kätilö ainakin sanoi, että saa syntyä jo nyt. On kuitenkin tuo vaavi jo lähes 3kg:)

-ap

Vierailija
2/4 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen kuullut että se tulppa saattaa tulla montakin viikkoa ennen synnytystä.

Itsellä en ole ikinä kyllä moista tulppaa havainnutkaan, sen verran kaikkea limaa ja vuotoa tulee muutenkin, että en sieltä mitään tulppia ole löytänyt =D

Mutta ap, eihän sullakaa vielä mikään kiire ole, monta viikkoa kerkee vielä kypsymään vauva mahassa, parempihan se on niin.

Vaikka tympäseehän nää viimeset viikot, mutta kyllä tän jaksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eiköhän se sullakin ala synnärille lähtö olla lähellä!

Ei muutaku tsemppiä ja jaksamista!!! :)

Vierailija
4/4 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli 2vk ennen synnytystä osa tulpasta ja viikkoa aikasemmin loput! J a tolle joka päivittelee halua synnyttää vk 36, kyllä se vaan niin on kun on useampi raskaus jo takana että sitä on kyllä valmis synnyttämään jo hieman aikasemmin. Hankalaa olla ison mahan kanssa kun pikkuiset pyörii jaloissa vaatien leikkimistä ja huomiota, helpompi kun sen mahan saa mahd. ääkiä pois. Toista odottaessani olin jo ihan kypsä raskauteen vk 20...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme