Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alennuin äsken uhkailuun ja sain nenilleni ;)

Vierailija
19.11.2008 |

Meidän 5v poika on kipeenä, joten olin hänen kanssaan tänään kotosalla. Nukuimme neljän tunnin päiväunet, joten ymmärrettävästi, kuumeesta huolimatta, pojalle ei meinannut tulla uni nyt illala. Poika tuli äsken alakertaan ties monennen kerran tälle illalle, joten väsyneenä ja kiukkuisena sanoin pojalle "jos et nyt mene sinne sänkyyn, niin minä syön kaikki karkit" (olin luvannut, etä poika saa huomenna syödä kaapissa olevan karkkipussin jämän).

Poika katsoi minua vakavana ja vastasi "äiti, ei kyllä kannata syödä niitä karkkeja, kun sinusta tulee vielä pulleampi"

...seuravalla kerralla mietin kyllä tarkkaan, että millä asialla uhkailen ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kun piristit päivääni =)

Vierailija
2/6 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihana lapsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania kakaroita teillä!

Vierailija
4/6 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet pojalle.

Mulla tytär tuli taakseni kun olin alushoususillani ja alkoi nyrkkeillä takapuoltani ja sanoi "ei aikuisilla sais olla näin pullea peppu!"

Vierailija
5/6 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheen vierestä ehkä, mutta tuli mieleen mitä meillä yks ilta huudeltiin. Poika 5v kysyi kuka paukutti kun ilmeisesti jotain haistoi ja isänsä kommentoi että en minä ainakaan.. Väittelivät hetken syyllisestä kunnes poika hermostui hieman ja huusi: - etkö sä oo muka ihminen!? Ihmisen ON joskus pakko pieraista! Nauratti hiukan.

Vierailija
6/6 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meinaan uhkaan syödä heidän herkut, kun eivät tottele.

Olen monta kertaa todennut, että sillä asialla ei kannata uhkailla.

Sama juttu jos haluavat itselleen suurinman osan esim. letuista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan