Helsinki on maailman napa!
Ketä muuta väittää on sivistymätön maalaismoukka.
Kommentit (6)
Voi taivas että vihaan tuota tapaa puhua/kirjoitaa!!!
kirjoittaa kuin murteella ja että Oulun kaupungin keskustassa asustaa poroja! HIH! Mun mielestä usealla helsinkiläisellä on jäänyt muutama peruskoulun maantiedon tunti väliin ja välillä oikein naurattaa, että miten sivistymättömiä helsinläiset ovat muun Suomen asioista.
Joten en ihan ole kanssasi samaa mieltä, mutta jokaisella on oikeus omiin mielipiteisiin. Et vaan anna kirjoituksellasi ihan hirveen sivistävää kuvaa helsinkiläisestä.... :)
strategian tämän totuuden lanseeraamiseen, pääset varmaan MEKin pääjohtajaksi.
Haluan tahallani mustamaalata helsinkiläiset tällä typerällä aloituksellani.
En ole helsingistä, en käytä ketä-sanaa kuka-sanan sijaan, en ole eläissäni asunut Helsingissä enkä halua sinne muuttaa kun on niin kallis paikka elää.
Olisin odottanut helsinkiläisten osallistuvan tähän aloitukseen, mutta kävikin päinvastoin. Siksi paljastan itseni provoksi. Sorry teille, jotka hiillostuitte.
T: eräs 800000 tuhannen asukkaan kaupungissa syntynyt, 1,7 miljoonaan asukkaan kaupungissa joskus asunut, tällä hetkellä 98000 asukkaan kaupungissa asuva tavallinen ihminen
Minusta Helsinki on kiva kaupunki, tai ainakin sellainen mielikuva minulla on siitä. Mutta ei sen enempää.
En ole käynyt Helsingissä kohta kahdeksaan vuoteen, ei ole ollut asiaa.
Lomareissuille mennessä olen käynyt Helsinki-Vantaan lentokentällä, se on lähimpänä.
Olen yrittäjä ja asun Lapissa. Tänne muuttaessani olin hieman huolissani, tapaanko ystäviäni enää juuri ollenkaan, mutta ei huolta: asumme tunturimaisemassa niin mukavalla paikalla, että ystävämme ympäri Suomea ovat vierailleet mielellään meillä.
Paljon matkustaneena en ole samaa mieltä, että Helsinki olisi maailman napa. :-)
Hengitän puhtaanpaa ilmaa kuin sinä! Syön puhtaita kasviksia omasta maasta! Syön omien onnellisten kanojen munia! Lapseni saavat kasvaa tilavassa ympäristössä keskellä kaunista luontoa eikä liikenteen melussa.