Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli tuntia oltiin käyrillä, 2 supistusta saatiin aikaiseksi (käyrä kävi neljässäkympissä eikä mua edes supistanut, punastutti vaan ja tykytti korvaa).

Nallekarkilla oli kaikki hyvin (tunsin koko ajan liikkeitä) ja alatutkimuksessa kohdunkaulaa reilusti jäljellä, Nallekarkki korkealla, eikä kiinnittynyt ja kohdunsuulle mahtui kuulemma juuri ja juuri sormi väliin. Ja lapsivesitesti negatiivinen. Pääsin siis kotiin...

Täällä nyt sitten odotellaan ihan oikeita synnytyksen merkkejä.

Nonna ja NK 38+0

Vierailija
22/23 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuk@: Mä olen myös 180 senttiä pitkä ja mulla on sf ollut aina pieni, viimeeksi 31,5 cm viikolla 35+5. Sitä ennen pysyi pari kuukautta 27 cm tuntumassa, kun oli poikittain. En tiedä lohduttaako sua, mutta mulla on tulossa lähes 4,5-kiloinen vauva, jos täysiaikaisena syntyy.. Eli kasvaa kyllä pienilläkin sf-mitoilla ihan hyvin!! ;) Esikoisestakin pysyi mitta alle 33 cm loppuun asti..

Oma napa voi hyvin edelleen, kunhan tajuisin mennä nukkumaan.. =)

nemma rv 36+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varmaan kohta aloittaa meille jo uuden pinon, mutta purnaanpahan nyt tähän kuitenkin. Ärsyttää vaan tämä odottelu. Jotenkin sitä vähän elätteli toiveita, että mulle määrättäis käynnistyspäivä tukostaipumuksen takia, vaikka olo onkin mitä mainioin. Mutta kun ei määrätty, niin nyt saa sitten tottua tähän, että jonkunlaisessa valmiustilassa on koko ajan oltava ja sit tietty kuitenkin mennään käynnistykseen kun on 2 vk mennyt yli :-/.

Nää illatkin ärsyttää, kun aina saa laitella asiat sille mallille, että jos joudutaankin yöllä lähtemään, niin anoppi saa koululaiset laitettua kouluun. Eli vaatteet pitäis olla valmiina, reput pakkailtuna valmiiksi, huomiseks pitäis yhdelle olla eväätkin jne. Tänä iltana poika vielä lusmuili läksyjen kanssa ja niitä jäi huomisaamuksi. Tuleekohan niittenkään teosta mitään, jos olen joutunut synnärille lähtemään (höh ja pöh, minäkö muka synnärille...). No just tuokin vielä, että kun itestä tuntuu, että ei varmaan tule tänäkään yönä synnärille lähtöä, niin siitä huolimatta pitää laitella asioita valmiiksi, JOS sitten kuitenkin. Ärsyttävää (vai jokos minä kerkesin kirjoittaa, että ärsyttää... ;-). Onko kukaan muu samoissa fiiliksissä?

Just nyt tuntuu pieni supistus, mutta ne on vaan tuollaisia satunnaisia. Välillä kyllä vauva tuntuu kovasti puskevan alaspäin, mutta tuskinpa silläkään on vaikutusta. Silloin limatulpan irtoilun aikoihin oli paljon menkkajomotusta ja kohtu tuntui siltä, että milloin vaan vois ruveta supistelemaan, mutta tällä hetkellä ei oo yhtään sellainen tunne. Täytyis kai tästä selvitä taas nukkumaan ja herätä aamulla makoisten yöunien jälkeen...

Taidan lopetella purnaukseni tältä erää tähän... ;-)

neronja kohta rv 40+4