G: Heikkoutesi ja vahvuutesi keittiöhommissa?
Saa laittaa sekä yleisiä ominaisuuksia että tiettyjä ruokalajeja jne.
Itse en osaa laittaa juuri ollenkaan kastikkeita. En myöskään käsitellä isoja lihakimpaleita. Enkä saa koskaa tarpeeksi kuohkeita ja nousseita kakkupohjia tai kuivakakkuja.
Maustamaan olen sen sijaan hyvä.
Kommentit (9)
niin, että ruoka on valmiina ja lämpimänä oikeaan aikaan.
Olen tosin saanut koulutuksen myös keittiötöihin. Aika vähän olen ammattina sitä tehnyt (en juuri lainkaan).
hyvää perusruokaa ja vähän erikoisempaakin näpskästi. Olen aikaansaava keittiössä. Minulla on päässä hyvä repertuaari nopeita ja hyviä reseptejä. Keksin myös usin, kuinka tähteet saa käytettyä.
Heikkoutena, en osaa tehdä kalaruokia, en osaa maustaa itse kovin hyvin paitsi nämä tutut ruuat, voisin kiinnittää vielä enemmän huomioyta kattamiseen, nytkin jo panostan siihen jonkun verran.
keitän hyvät kahvit
Heikkous: saan aikaan ihan hirvittävää sotkua..
;)
sen sijaan olemassaolevien reseptien seuraaminen on aika työn ja tuskan takana :D
Jälkien korjaaminen tympii joten se on heikkouteni.
vahvuus: osaan käyttää mikroaaltouunia.
hyvä tiskaamaan/siivoamaan
Heikkous: En osaa käsitellä mitään lihaa (olen kasvissyöjä, mutta mies ja lapset syö lihaa)... enkä myöskään osaa tehdä kasvisruokaa, joka perheen miesväelle kelpaisi...
keittokirjan käytössä olen onneton, luen ainekset ja sitten sävellän, en jaksa noudattaa pilkun tarkasti ohjeita. Jos laitan uudenlaista ruokaa pitää minun saada maistaa, jossain millaista ruuasta pitäisi tulla ja sitten teen.
Jälkien siivoamisessa olen tooosi laiska ja heikko. Onneksi siihen voi määrätä perheen kun eivät kerran laita ruokaa.
olen hyvä leipomaan, varsinkin tekemään kaikkia kakkuja ja torttuja