Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkä se " normaalia" pidempi ihastuneen katse sitten onkaan? :)

Vierailija
05.02.2008 |

Siis kuinka pitkään silmiin tuijotusta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin sen juuri viime lauantaina viihteellä ollessani. Ja katsoin kyllä itsekin ' liian' pitkään. Oli kyllä aivan ihanaa huomata se sama katse toisenkin silmissä. Kipinöitä lenteli aivan selvästi! Oih ja voih kun pääsisi takaisin siihen hetkeen...

Vierailija
2/13 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin todella tietää koska mä olen ihan hölmö näissä asioissa. Jos aivot ehtii rekisteröidä toisen silmien värin niin onko se jo pitkä katse? ;)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastumisen pelossa nääs... mutta taitaa ollakin eri juttu kuin sinkuilla

Vierailija
4/13 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ihastuneen katselemista?

Vierailija
5/13 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttelen katsekontaktia, kun olen ihastunut. Äärimmäisen noloa, kun pitäis yhden miehen kanssa hoidella asioita ja mun katse harhailee ihan muualla.

Mä olen niin ujo. ja sit mua alkaa naurattaa ihan tyhmissä asioissa. t: yli 30- vuotias mami

Vierailija
6/13 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen asettaminen " tarjottimelle" on klassinen kiinnostuksen osoitus. Yleensä naisten harjoittama ele.

Vierailija
7/13 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurssilla ja siellä ihastuin yhteen kouluttajaan. No, ihan tarkoituksella vähän flirttailin jne. aikani kuluksi. Tunsin saavani vähän vastinettakin. No, vikalla kerralla kurssin vetäjä kertoi opetettavan asian puitteissa esimerkkitapauksen, jossa joku mies rakastui naiseen eikä saanut vastakaikua ja katsoi mua juuri silloin. Että tarkoittikohan se jotain?

Vierailija
8/13 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lyhyitä katseita, mutta jotenkin silmät vain aina hakeutuu toisen silmiin. Emme puhu edes mitään silloin toisillemme, kun katsomme toisiamme, vaan toljotellaan vain tyhmän näköisinä. Huomaakohan muut sen?

Vierailija
9/13 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kerran kun hän käveli käytävällä vastaan, nostin katseeni ylös ja hymyilin hänelle. En vieläkään tiedä että miksi. Sitten tää mies alkoi kulkea huoneeni ohi useasti ja ruokalassa katseet on kohdannu monta kertaa. Mä oon alkanu välttelemään, koska ollaan molemmat naimisissa ja lapsiakin on. En tiedä alkoiko kaikki tosta kun hymyilin hänelle...vai mikä tässä on.

Mies pyörii mun ajatuksissa, vaikka haluaisin päästä koko tyypistä eroon. Hankalaa on.

Vierailija
10/13 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

an on otettava eka askel.

Vierailija
11/13 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti!

Vierailija
12/13 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se katse oli pitkä. Mutta miksi?

Vierailija
13/13 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi tuijottaa myös vihaisena tai inhoten. Tai siksi, ettei tiedä mitä muutakaan tekisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä