Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustajat hoi!!! Värineuvoa kaivataan. Mulla avara olohuone, jossa

Vierailija
05.02.2008 |

yleisvärinä ruskea: parkettilattia, tumman ruskea ryijymatto, beige kulmasohva, punasaven värinen tehosteseinä sekä kirjahylly tummaa puuta lisäksi kapea seinä jossa cappuccinon väristä maalia.

Ok, jouluna mulla oli piristysvärinä punaista ruutua ja raitaa.

Nyt kevättä kohden olen ihastunut turkoosiin! Sopiiko huoneeseen _turkoosit_ verhot, jossa sinistä ja limeä vai _ruskeat_ verhot, jossa turkoosia kukkaa.

Mulla on jemmassa jo turkoosit sohvatyynyt, joitakin turkoosia lasiesinettä ja ruokapöytään (tummaa puuta) turkoosit tabletit.

Elikkäs tässä pohdin uskallanko hankkia turkoosit verhot vai pysynkö pääasiallisesti ruskeissa sävyissä???????

Help ;))

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

yleisvärinä ruskea: parkettilattia, tumman ruskea ryijymatto, beige kulmasohva, punasaven värinen tehosteseinä sekä kirjahylly tummaa puuta lisäksi kapea seinä jossa cappuccinon väristä maalia.

Ok, jouluna mulla oli piristysvärinä punaista ruutua ja raitaa.

Nyt kevättä kohden olen ihastunut turkoosiin! Sopiiko huoneeseen _turkoosit_ verhot, jossa sinistä ja limeä vai _ruskeat_ verhot, jossa turkoosia kukkaa.

Mulla on jemmassa jo turkoosit sohvatyynyt, joitakin turkoosia lasiesinettä ja ruokapöytään (tummaa puuta) turkoosit tabletit.

Elikkäs tässä pohdin uskallanko hankkia turkoosit verhot vai pysynkö pääasiallisesti ruskeissa sävyissä???????

Help ;))

Mutta limeä en siihen enää sotkisi, varsinkin jos yksi seinä on punainen.

Vierailija
2/6 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väri neuvojen antaminen näkemättä on mahdotonta. Paljon riippuu värisävystä mikä sopii mihinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en laittaisi. Olen nähnyt asuntoja, joissa muuten kia sisustus on pilattu turkooseilla yksityiskohdilla

Vierailija
4/6 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja limekin sopii punaisen kanssa, mutta yhdistelmä ruskea- luonnonvalkoinen- punainen- lime- turkoosi on jo vähän liikaa.

Eli valitse vain jompi kumpi; turkoosi tai lime. Muuten tulee sillisalaattia.

Vierailija
5/6 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkoosi ei oikein natsaa teidän sävyihin tai sitten pitäisi lähteä muuttamaan verhoja ja mattoja mikä ei sikäli ole onglema.

t. sisustaja jolla on talvi ja kesä matot ja tyynyt erikseen.

Vierailija
6/6 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa se sitten turkoosi, vahva viininpunainen tai lime.