Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PAS:in kustannukset ym.?

05.02.2008 |

Moikka.

Kyselen nyt " ammattilaisilta" PAS:n hintoja. Mulle tehtiin IVF tuoresiirto 03/05 ja nyt olenkin jo autuaasti unohtanut hoidot ja niiden kuviot.

Pakkasessa on 5 (kolmessa oljessa). Jos päädyn PAS:iin, niin sulatetaanko aina yksi olki kerrallaan? Jos ne tyypit ei ole kelpoja, niin ehtiikö toiset sulattamaan vai meneekö se kerta/siirto sivu suun?

Milloin Zumenonit aloitetaan? Ei tiettävästi kp 1:stä vielä vai olenko väärässä? Tuleeko monta ultrassa käyntiä keskimäärin?

Ja tosiaan vielä kiinnostaisi hoidon hinta (tays) + lääkkeet. Ei varmaan ihan ivf:n hintaista, kun ei tarvinne pistellä.

Kiitos jos joku viitsii mua virkistää...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eka PAS on vasta käynnissä, mutta vastaanpa siltä osin, kuin osaan.

Pakkasessa on 5 (kolmessa oljessa). Jos päädyn PAS:iin, niin sulatetaanko aina yksi olki kerrallaan? Jos ne tyypit ei ole kelpoja, niin ehtiikö toiset sulattamaan vai meneekö se kerta/siirto sivu suun?

Muistelisin, että voi sulattaa useemman oljen, joku jolla on kokemusta voi tarkentaa.

Milloin Zumenonit aloitetaan? Ei tiettävästi kp 1:stä vielä vai olenko väärässä? Tuleeko monta ultrassa käyntiä keskimäärin?

Mä aloitin kp 1, ultria tulee vain yksi ennen siirtoa, normaalisti n. kp10, mulle tehtiin jo kp7 ja silloin sovittiin siirtopäivä, kun limakalvo oli jo siisti ja paksu.

Ja tosiaan vielä kiinnostaisi hoidon hinta (tays) + lääkkeet. Ei varmaan ihan ivf:n hintaista, kun ei tarvinne pistellä.

Taysin hinnoista en tiedä, muuta kuin et 22¿/käynti, voisko olla jotain sulatusmaksua?? Lääkkeet mulla maksoivat muistaakseni jotain 70¿ luokkaa, ostin zumet ja luget kerralla.

Onnea hoitoon!

Vierailija
2/5 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti.

Varmaan saan vielä lisätietoa, mutta tämäkin auttoi eteenpäin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on viimeiset passit tehty Clomifen kiertoon. Eli Clomit on maksanut 33¿ ja pkl käynnit 22 ¿.

Riippunee varmaan, että tehdäänkö luonnolliseen kiertoon vai hormoni kiertoon, ja mitä hormoneja päädytään käyttämään.

Onnea matkaan!

Meille on tehty pas tammikuussa, ja perjantaina saadaan tietää tulosta... jänniä päiviä taas edessä.

T. nallukka

Vierailija
4/5 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä ootkin saanut jo vastauksia mutta vastailenpa silti! :)

Sulatus tapahtuu niin, että yksi olki kerrallaan otetaan sulamaan. Näin alkiot eivät mene turhaan hukkaan, mikäli ensimmäisessä oljessa oleva pallero selviääkin hyvin sulatuksesta. Aikaa ovat varanneet sulatukseen hyvin, kierto ei siis mene hukkaan jos ensimmäinen tai toinenkaan ei vielä selviä sulatuksesta. Itselläni oli viimeksi pakkasessa kolme alkiota (1+2), sulattivat ensin yhden ja sitten vasta kaksi seuraavaa.

Zumenonit aloitetaan tosiaan kp1. Itse sain ohjeeksi, että aloitan Zumet heti, kun vuoto on reilumpaa. Tässä olen kyllä huomannut eroja, toisille sanotaan että aloittavat vasta kp1:n illalla jne. Tästä oma lääkärisi antaa kyllä henkilökohtaiset ohjeistukset.

PAS ei kyllä tule kalliiksi (tosin mistäs mä sen varmasti tiedän kun ei vieläkään ole tullut laskua ;)!!). Käsittääkseni jokainen käynti on sen 22¿, siirtokaan ei kai sen enempää ole. IVF:ssä ei ainakaan ole erikseen siirron hintaa kerrottu, vain keräyksen joka on 72¿. Zumenonien hintaa en valitettavasti muista, kun itselläni oli tuossa vaiheessa lääkekatto täynnä. Mutta Yliopiston apteekin sivuilta löytää lääkkeiden hinnat, käypä kurkkaamassa siellä!

Toivottavasti oli jotain apua, onnea hoitoihin!!

Vierailija
5/5 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin viimeeksi mennessäni PAS:n että kauanko kestää sulattaa alkiot, jos ekan oljen asukkaat eivät selviä.

vastus oli uskomaton, noin 15-20 min/olki..

muuten en osaa kysymyksiisi vastata, kun mulle tehtiin PAS pelkällä estrogeeni+lugesteron lääkityksellä. ja yksityisellä.