Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäpä jos miehesi tekisi näin?

Vierailija
28.05.2014 |

Lähtisi kavereidensa kanssa Amsterdamiin pitämään hauskaa ja polttamaan kannabista. Tiedät että koko loma tulee olemaan sitä että ollaan pilvessä 24/7 ja vieraillaan punaisten lyhtyjen alueella.. ehkäpä myös strippibaareissa. Elikkäs kunnon huviloma tiedossa jätkien kesken.

Mitä tykkäisit?

Lisäksi jos joku tietää niin voisi kertoa että onko se meno siellä damissa oikeasti sitä pelkkää pilveä?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin, koska huumeet.

Vierailija
2/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeet on se juttu miksi ottaisin eron.

Vierailija
4/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtisi tai jos lähtisi, olisi kotona lukot vaihdettu ja miehen romut oven ulkopuolella.

Vierailija
5/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:36"]

Ei lähtisi tai jos lähtisi, olisi kotona lukot vaihdettu ja miehen romut oven ulkopuolella.

[/quote]

Juuri näin.

Vierailija
6/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei ole pelkkää pilveä. Sieltä saa melkein mitä tahansa aika vähällä vaivalla, varsinkin jos poppoossa on joku, joka tietää, mistä etsiä ja kysyä.

Vierailija
7/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilven poltto ehkä vielä menis (koska tiedän ettei mies ole siitä oikeasti niin kiinnostunut, että esim jatkaisi sitä kotona), mutta stripparit ja punaiset lyhdyt on se, mikä sais mut harkitsemaan eroa vakavasti. Seuraava askel olis sitten varmaan poikien huvimatka Thaikkuihin... Joo, ei kiitos.

Vierailija
8/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen mies. Kannabis ei sovi kaikille, sopiiko sun miehellesi? Mun miehelle ei sopinut.

Itsekin olen siellä käynyt ja kokeillut ja nähnyt. Kyllä siinä on hyvä tuntea rajansa jne. Meno on pelkkää pilveä, jos niin haluaa.

Vierailija
9/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilvi ei niin haittaa minua mutta en todellakaan tahdo että varattu mies vakavassa suhteessa lähtee katselemaan melkein alastomia tuntemattomia naisia? Varatulla miehellä ei pitäisi olla yhtäkään syytä lähteä strippibaariin tai kadulle jossa huorat ketkuttavat itseään ikkunassa :( pelottaa ja surettaa -ap

Piilotanko vihan mieheltäni ja toivotan kivaa reissua vai puhunko vakavasti ja aiheutan luultavasti riidan?

Vierailija
10/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:49"]

Pilvi ei niin haittaa minua mutta en todellakaan tahdo että varattu mies vakavassa suhteessa lähtee katselemaan melkein alastomia tuntemattomia naisia? Varatulla miehellä ei pitäisi olla yhtäkään syytä lähteä strippibaariin tai kadulle jossa huorat ketkuttavat itseään ikkunassa :( pelottaa ja surettaa -ap

Piilotanko vihan mieheltäni ja toivotan kivaa reissua vai puhunko vakavasti ja aiheutan luultavasti riidan?

[/quote]

Sano sä, että sä menet Hunksien keikalle ja vedät tyttöjen kanssa vähän kokkelia nokkaan, ja meette sen jälkeen baarikierrokselle. Kato mitä tykkää.

Vierailija
11/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:49"]

[/quote]

Oletko mustasukkainen? Itse olin miehen kanssa siellä kerran yhdessäkin, oli itse asiassa mun idea mennä katselemaan. Ei kumpikaan loukkaantunut. :) Ei mua hetkauta mitenkään, jos mies katselee toisia naisia.

Vierailija
12/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos loman tarkoitus on vetää kamaa ja käydä huorissa ni voi terve! Sais jäädä sinne se ukko!

Vierailija
13/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen mustasukkainen? Kaveriporukka vielä on semmosta että kaikkea tyhmää tehdään ja päihteet on pääasia aina.. Olen erittäin vittuuntunut ja jopa oikeasti harkitsen eroa tämän takia.

Vierailija
14/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan varmana käyvät vieraita tautisia huoria nussimassa, jos huumeita ja tollasta. Ei tosiaan jää mihinkään strippareitten tollottamiseen pelkästään:(

Mä en tollasta äijää kattelis enää yhtään!

Vierailija
15/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mulle se ei olis ongelma. parempi vaan et meneis kavereittensa kaa kun että itse joutuisin luuhaamaan sen seurana niissä coffee shopeissa (saati punaisten lyhtyjen kujilla). Minä ja mieheni käydään muutenkin aina silloin tällöin reissuilla  omien kavereittemme kanssa, niin kumpikin saa bilettää tai harrastaa niinkuin itseä kiinnostaa.

Lohduttavana tietona ap:lle, että ei ole pelkkää pilveä se kaupunki. itse oon ollut damissa lukuisia kertoja (ja vain kerran käväissyt coffee shopissa).  Tosin en yhtään tiedä miten paljon sun miestä kiinnostaa kaupungin museot, pyöräilymahdollisuudet tai vastaavat ajanvietteet .

PS. jestas mitä jeesustelua nuo edelliset vastaukset. En tajua miten teidän miehet kestää teitä - mutta ilmeisesti porvoossa kaikki on mahdollista :)

Vierailija
16/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi miehen kanssa jolle ois päihteet noin tärkeitä. Enkä myöskään jos miestä kiinnostaisi huorat. Miten ihmeessä naiset ottavat kumppanikseen päihdeongelmaisen naisia halveksittavan miehen? Eihän siinä koskaan saisi mielenrauhaa, luottamusta ja tavallista perhe-elämää?

Vierailija
17/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta huorat varsinaisesti tai muutenkaan muut naiset siinä mielessä, luultavasti käy ihan mielenkiinnosta siellä alueella, onhan se vissiin ihan turistinähtävyys. Silti en tykkää tosta jutusta, vaikka tiedän ettei tee mitään siellä niin silti

Vierailija
18/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kävi siellä huorissa. Sen mielestä sitä ei laskettu, koska kaveri maksoi. Jos olis itte maksanu seksistä ni olisin saanut olla vihainen. Oli oikee järjen jättiläinen. Ex aviomies.

Vierailija
19/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei ole tuollaista miestä ja jos olisi olisi entinen!

Ensiksi huumeet, ei kiitos..ja niistähän  sitten voi seurata yleistä sekoilua, voi kuule alkaa muut naisetkin kiinnostamaan! Miten voit olla noin sinisilmäinen, ei siinä sinun tietämiset paljon paina kun alkaa mennä lujaa.

Oletko oikeasti jopa perhettä perustamassa tuollaisen ääliön kanssa jos olet niin limeen joudut ennemmin tai myöhemmin. Et kai voi olla niin hölmö.

Vierailija
20/66 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hermostuisi pilvesta mutta punaisista lyhdyista kylla. Mielestani on todella oksettavaa menna pallistelemaan ihmiskaupan uhreja kuin jotain elaimia.

Olen tyossa organisaatiossa, joka tyoskentelee naiden human trafficking ja smuggling kysymysten parissa, joten tiedan mista puhun...