Kihomatojen häätöön luonnonmukainenhoito. Kiitos.
Eli lääkehoidon lisäksi kun niin kovasti minua inhottaa. Mieltäni rauhoittaakseni ja muutenkin. Haluaisin jonkun homeopaattisen tai jonkun ihan mikä vaan käy . Auttakaa kiitos.
Kommentit (24)
Apteekista saa ostaa Pyrvin nimisiä tabletteja, joiden annostelu määräytyy henkilön painon mukaan. Ja etukäteen syöminenkään ei mitään auta; lääke tappaa vain just sillä hetkellä elävät madot... ja se seuraava sukupolvi matoja jää munina sinne odottelemaan;)
Ei ihme ettette ole päässyt eroon, jos vain yhtä lääkitään. Kaikissa ohjeissa lukee, että koko perhe lääkitään, miten te olette tuollaisia keksineet omasta päästänne, että vaan yhdelle annetaan lääke? Rahaa säästääksennekö? Ei paljon auta, kun saatte ostaa sitten purkin toisensa perään tälle kärsijälle. Muut muhii madoissa tyytyväisenä.
Olemme nyt syöneet yhteensä 4 kuuria lääkettä, ja aina ne tulevat takaisin. Meillä on ainoat " näkyvät" madot olleet tytärpuolellani, ja tulevat aina takaisin säännöllisesti 6-7 viikon päästä. Tänään olen taas kerran kuurannut kloritella lattiat, pyyhkinyt pinnat, pessyt vessat ja keittiön. Olen vaihtanut lakanat kaikille, tuulettanut peittoja ulkona, imuroinuit patjat ja sohvat. Laitanut pyyhkeet ja kylpytakit pesuun...taas kerran. Tässä välissä on osa verhoista vaihdettu kokonaan, samaten petari, mutta kaikkia patjoja ei ole vaihdettu, eikä vaihdeta. Samaten kaikkia verhoja en ole ottanut pesuun. Eilen syötiin lääkkeet. Silti olen aivan varma että ne tulevat taas takaisin. Tytärpuolen äiti on pessyt kotonaan samalla lailla. Olen jo alistunut että ne eivät tule koskaan lähtemään pois:(. Vittu!
Tota papaijaa voi kokeilla kyllä, en ole kuulutkaan.