AV-avautumista, Hoh-Hoijaa!
Kts linkki alla
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=12368662&p=&mpage=1&tmode…
Onhan se ikävää, jos jollain on kivemmat " lelut" kuin toisella, mutta sääliksi käy lapsia, joilla on kertakaikkiaan tyhmät ja ilkeämieliset vanhemmat! Ja joilla ei näytä olevan parempaa tekemistä kuin muiden ihmisten kyttääminen ja arvosteleminen. Vai onko AV-palstalla muiden arvostelu jotenkin ylevämpää touhua kuin vaatepalstalla ihan asiallisten kysymysten esittäminen! PAH!
AV:lle tiedoksi, kun tätä palstaa niin suurella mielenkiinnolla kuitenkin luette, että kauniisti pukeutuminen ei tarkoita, että se olisi ainut asia elämässä tai että siihen menisi enemmän aikaa/rahaa kuin eripari vaatteiden laittamiseen, mutta kieltämättä kauniiden vaatteiden löytäminen voi viedä enemmän aikaa! Onneksi on NETTI! Se säästää paljon aikaa, kuten tämä palsta hyvine vinkkeineen. Omasta puolestani SUURKIITOS aktiivisille kirjoittajille - juttujanne on ollut ilo lukea.
Jään odottamaan uutta muotiblogia.
Finette, kera kahden ihanan ja sopivasti rasavillin pojan, jotka tykkäävät mamman ostamista vaatteista kuten myös päiväkodin tädit, jotka niitä on kehuneet - myös käytännöllisyyden vuoksi! Mutta tiedän, että 10 vuoden päästä äidin valitsemat tuskin enää kelpaavat, eikä tarvitsekaan. Meillä on todennäköisesti 2 rokkaria/popparia, sen verran veljeksillä on tuo musiikki veressä ja tällä hetkellä jo heillä duo koossa. =D
Kommentit (23)
Ei paljon enempää olisi voinut mennä pieleen tuon jutun vaatefriikkimääritelmät. En tunnistanut itseäni yhtään noista jutuista, vaikka lastenvaatteet minulle tärkeitä ovatkin, eivät tosin ainoa tärkeä asia eikä tärkein. Ajattelin ensin kirjoittaa kunnon vastineen, mutta tila loppuisi kesken, ja aina joku jaksaisi vääntää sanomani haluamaansa muotoon.
Olen saanut täältä tietoa ja apua moneen asiaan, aika vähän on tullut nenille. Pidän tästä palstasta ja erityisesti kaikista teistä tänne kirjoittelevista, minusta täällä on hurjan mukavaa ja avuliasta porukkaa :). Viime aikoina en ole ehtinyt paljon itse kirjoitella, mutta käyn lukemassa epäsäännöllisen säännöllisesti. Meillä on lapsi vakavasti sairaana, joten on paljon muuta ajateltavaa ja tehtävää. Siitä huolimatta pitää hankkia kaikenlaista kampetta, ja tämän palstan vinkit ja nettikaupat ovat tällöin suureksi hyödyksi. Olen aina mielelläni ottanut neuvot ja vinkit vastaan, mutta nyt erityisesti jo pelkästään ajanpuutteen vuoksi.
Sekavaa selitystä, mutta pointtini on, että AV:lla vain arvaillaan, millaisia olemme.
Lähinnä huvitti lukea tuota, mutta eipä haittaa muiden mielipiteet. Niinkun eräskin tuonne av puolelle kirjoitti jotta olen lastenvaate friikki ja ylpeä siitä ;) Sama pätee minuun ja kyllähän siitä tulee hyvä mieli kun joku ihastelee vaatteita lasteni päällä.
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
jonla:
Ei lista ainakaan minua häirinnyt, vaikka sen tuossa aiemmin mainitsin. Ketjuhan on herättänyt lähinnä huvittuneisuutta ihmisissä. Sen jälkeen vaan tämä palsta mainittiin AV:lla ainakin kolmasti ja jossain kehotettiin katsomaan nimenomaan tuota tiettyä ketjua. Sen takia oletan jonkun siitä ärtyneen. Tosin yhden ärtymisestä ei kannata välittää, kun se suurimmalle osalle tuotti hauskaa luettavaa. Mikä muu ketju täällä olisi pitkään aikaan saanut niin paljon kommentteja ja kuten sanoit, asialliseen sävyyn.