Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kp1/27 Neuvoa kaipailisin...

04.02.2008 |

Vihdoin alkoi menkat ja vielä " normaalissa" ajassa. Ylihuomenna sitten aloitan clomit. Onko odotettavissa hirveät ailahtelevat tunteet? yms oireita? Onko ekalla kierroksella ehdoton juuri kp10 tuo ultraan meno?

Mitä muuta voin odottaa, kun clomit aloitan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on menossa ensimmäinen clomi kierto, kp 6. On ollut hieman vain pientä huimausta ja heikkoa oloa. Mieliala on ollut normaalia virkeempi. En tiedä, onko clomeilla sitten psykologinen vaikutus, eli mieli piristynyt kun yritetään jotakin tehdä tilanteen hyväksi :)

Itselläni on seuranta ultra jo kp 9. Klinikalta sanottiin, että parempi vähän aikaisemmin kuin liian myöhään. Eli en usko, että ultra tarvitsee olla välttämättä juuri kp 10.

Tuuliainen

Vierailija
2/4 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kp 1/26 (Teroilla aikaansaatu) ja Clomit aloitan torstaina eka kertaa kuten sinäkin. Meillä yritystä 4/07 lähtien ja nyt tosiaan clomit käyttöön. Jännittää, että miten käy. En ole vielä kyllä tabletteja apteekista hakenut, mutta tänään täytyis mennä, kun kerran täti kurvas paikalle. Tsemppiä! Toivotaan, että clomeista on meille apua. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä unohtui kysyä, että oletko menossa ultraan? Täällä olen lueskellut, että toiset käy ja toiset ei. Mulla annostus 1 tbl ja mietin tuossa, että pitäiskö ultrassa käväistä. Hinta on aika suolainen yksityisellä, vaik eihän tässä nyt rahan pitäisi päällimmäisenä mielessä olla. Kuitenkin mietityttää, että kuinka välttämätön se ultra nyt sitten on...

Vierailija
4/4 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Söin viime syksynä pari clomikuuria. Lääkäri suositteli kierron puolivälin (kp 14) ultraa. Suolaista hintaa minäkin mietin, mutta hyvä että menin, koska mulla ei pelkät clomit vaikuttaneet mitenkään. Seuraavaan kiertoon lisättiin metforem ja taas käytiin ultrassa, jossa onneksi näkyi tarvittava muutos parempaan.

Mulla annostus oli 2 tablettia kp3-7. Ja lääkäri korosti seurannan merkitystä. Jos jollakulla on pienempi annostus, voi olla että lääkäri ei sitä seurantaa niin pakolla tyrkytä...en tiedä.

Itse kuitenkin menisin ainakin ekassa kierrossa. Näkee sitten, että syökö lääkettä turhaan vai että onko kenties useampikin rakkula kypsymässä....

Sivuvaikutuksia clomeista en muuta muista kuin että järkyttävät hikipuuskat kp7.

Sen enempiä kokemuksia mulla ei ole. Loppujen lopuksi positiivinen kokemus, kun 10+3 tilanteessa tällä hetkellä mennään.