Laihduttamisesta ja kaloreista? Mites se nyt on...
Painan 72 kg, liikaa mulla on ainakin 10 kg.
Jonkun kalorilaskurin mukaan mun päivän energiatarve ilman liikuntaa olisi n. 2200 kcal.
Jos haluaisi pudottaa vaikka puoli kiloa viikossa, kuinkakohan paljon saisi kaloreita syödä päivässä, että paino putoaisi tuon. Tai siis montako ckal pitäisi vähentää tuosta 2200:sta?
Aiemmin olen käyttänyt points-systeemiä, joka toimiikin, jos vaan jaksaa pysyä dieetillä oikein. Nyt haluaisin kokeilla tällaista.
Kommentit (3)
Aika roimasti sitä kalorimäärää pitää näköjään nipistää, ei riitä mikään parin-kolmensadan kalorin pudotus... No, kokeilenpa minäkin vaikka tuollaista 1500 päivätahtia.
Tsemppiä sullekin pudotukseen!
En ole kyllä vielä joutunut nälissään olemaan. Avainasemassa on ollut rasvan saannin vähentäminen. Sitä lukuunottamatta olen syönyt jopa aika paljon enemmän, kuin aiemmin. Tosin olen kyllä liikkunutkin aktiivisesti.
Onnea sinullekin!
Ja se tietysti sitten vähenee, kun painoni putoaa. Tämä nyt alussa. Ehkä voisit kokeilla tuota 1500 ensin ja jos putoaa liian hitaasti, vähentää sitten hieman.
Itse olen keventäjissä ja siellä kone laskee tuon olevan kulutukseni päivässä tekemättä mitään ja sitten jos liikun, saan syödä enemmän. Tosi hyvin riittää tuo määrä ainakin toistaiseksi.