Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi oksensi kolmelta, huomenna hoitoon?

Vierailija
04.02.2008 |

Jos ei oksenna enää ennen aamua

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä muitakin lapsia.

Vierailija
2/10 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan voi viedä hoitoon!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oksensiko vain tuon yhden kerran ja johtuiko se jostain muusta syystä kuin mahataudista. Jos huonovointinen muutenkin, niin ei hoitoon huomenna. Vaikka siis ei oksentaisikaan enää.

Vierailija
4/10 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä noita aikuisia hirveästi näy, jotka jäävät kotiin joka nenän tuhinasta. Tai itse asiassa tiedän yhden sellaisen - häntä katsotaankin töissä " hieman" kieroon.

Vierailija
5/10 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on nyt tosi pirteä ja ruoka maistuu ja pysyy sisällä. Mummo on luultavasti antanut eilen " väärää" kermavaahtoa laskiaispullien kanssa. Vien huomenna hoitoon jos ei enää oksenna.

Vierailija
6/10 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää siltä että ainoastaan minä selviän ilman tautia, muun perheen se kiersi läpi :(.

Siis vähintään se yksi täysin terve päivä ennen hoitoon viemistä. Vatsatautiepidemiat on kauheita ja niiden leviämistä vaan lisää se että liian aikaisin lähdetään ihmisten ilmoille.

Vierailija
7/10 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla lähti kaksi " eilen päivällä oksensi" lasta takaisin kotiin, kun eivät olleetkaan kunnossa ja heidän lisäkseen viikonlopun aikana sairastuneita on 6!

Pitäkää ne oksentelevat ja ripuloivat pennut kotona. Ei me millään pystytä niitä hoitamaan, kun kurapaskaa on housuissa yhdellä ja yrjöt päällä toisella. Ja vanhemmat jotka ovat täysin korvaamattomia töissä, tulevat hakemaan parin-kolmen tunnin päästä. Argh!

Vierailija
8/10 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sama tauti on tarttunut meihin aikuisiin ollaan maattu sängynpohjalla helposti pari päivää naamat valkoisina ja niin poikki ettei meinaa jaksaa kättä nostaa. Se että jos lapsi oksentaa vain kerran ei tarkoita että mistään lievästä kannasta on kyse.

Vierailija
9/10 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kysymykseesi kommentoisin, että joidenkin on ihan oikeasti vaikea jäädä töistä pois. Minulla esimerkiksi pukkaa vähän väliä deadlineja, ja on todella hankalaa jos lapsi sairastuu juuri silloin kun minun pitäisi saada valmiiksi tärkeä työ tärkeälle asiakkaalle. Totta kai jään kotiin jos kerran lapsi on kipeä, mutta sehän taas ei asiakasta kiinnosta.

Vierailija
10/10 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole varaa maksaa lapsenvahdille 6e tunti