Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko (lasten) nauhakenkiin sellaisia kiristimiä kun ei osaa vielä solmia nauhoja?

Vierailija
19.11.2008 |

Olen joskus nähnyt sellaisen muovisen systeemin nauhoissa kiinni, jota kuvittelin kiristimeksi, ettei siis tarvitse solmia.

Mistä niitä saa ja onko hyviä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne myydään nauhoineen, koska kiristettävä nauha on toki eri mittainen kuin solmittava.

Sitä en mene sanomaan, onko ne hyviä. Minä ostin yksiin lapsen talvikenkiin sellaiset, mutta hän ei halua käyttää ko kenkiä enää. Ei siksi, etteikö tuo kiristin pitäisi nauhoja kireällä, vaan siksi, että toissavuonna lapsi oli erityisluokalla, ja siellä lapsi oli käyttänyt samanlaisia kiristimiä kun opettaja oli kommentoinut kyseisen lapsen oppimisvaikeuksista ilkeään sävyyn.

Vierailija
2/2 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä kengissä oli vielä tarrat, mutta syyskengissä nauhat ja päiväkodissa opettajat valittivat, kun nauhat eivät pysy kiinni ja niitä saa koko ajan solmia. Stockmannin lastenosastolta löysin ko. nauhat. Ja ovat olleet hyvät. Lapset saavat itse kiinni ja pari kertaa näytin miten nauhat avataan niin lapsetkin sen oppivat. Uskon kuitenkin, että nauhoja löytyy myös esim. cittareiden yms. kenkäosastoilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla