Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätäkö se siivoojana olo sitten tulee olemaan..

Vierailija
03.02.2008 |

Opiskelen laitoshuoltajaksi ja olen nyt muutaman työharjoittelupaikan kiertänyt. Oikeastiko sitä joutuu vielä 60-vuotiaanakin miettimään ostaako lidlistä vai prismasta omenoita tai saa kytätä jokaisen tarjouksen perään ja rahaa ei ole juuri tehdä mitään? Ainoana ilona jokin seuran kestotilaus?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/7 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa tulevaisuus noin paljon?!

Vaihda hyvä ihminen alaa, vielä kun voit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitse jotain muuta alaa - ei välttämättä edes palkan takia, mutta varmaan sinusta olisi mielekkäämpäänkin työhön.

Vierailija
4/7 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se vähän riippuu, mihin menet valmistuttuasi töihin. Jos menet iss:lle tai sol:lle töihin voit kuvitella, että kuukausipalkkasi on alle 1000¿ kuussa, mutta jos menet esim sairaalaan saat ainakin 1600¿ kuussa. Onhan sulla mahdollisuus perustaa vaikka oma siivousfirma.

Itse olen sairaalassa sairaalahuoltajana, en opiskeluvaiheessa voinut kuvitellakkaan meneväni sairaalaan töihin, mutta jostakin syystä sinne päädyin... kesäsijaisuuksien jälkeen.

Meillä ainakin töissä on huutava pula sijaisista, pomo joutuu ottamaan ns. kadulta työntekijän jolla ei ole mitään käsitystä sairaalassa siivoamisesta.

En muuten vertaile omppujen hintoja, otan sitä mitä tykkään, makso mitä makso. =)

Vierailija
5/7 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä jos olet siivousfirmassa töissä on työ tehtävä sieltä tännepäin kun niin vähän aikaa, palkka naurettava. Sama on homma noilla porrassiivoojilla, jopa omalla ajalla siivoavat kun ei kerkeä, siis ilman palkkaa.

Terv. entinen siivooja

Kannattaa vaihtaa alaa, nuori ihminen

Vierailija
6/7 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen nyt kuitenkin tämän loppuun kun kerran aloitin. Enää kuitenkin muutama hassu kuukausi jäljellä. Aikomus onkin jatkaa syksyllä muille aloille jos vain pääsykokeissa onnistaa. Vaikka ei onnistaisikaan niin en todellakaan mene kellekään hommiin alle 9e tuntipalkalla. Eikä ne siivoojien palkat koskaan nousekaan niin kauan kun siivoojat suostuu matalaan palkkaan ja hakemaan loput palkasta sossusta. Siivousfirmat maksattaa voittonsa siten veronmaksajien rahoista. Ei voi muuta todeta kuin, että kuvottavaa yhteiskunnan siivellä elämistä ja hyödyntämistä.

ap

Vierailija
7/7 |
03.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoojia kun ei meinaa saada, niin sitten siivoat itse omalla ajalla. Palkka on parempi kuin siivoojalla, mutta ei kovin kummoinen.

t. ex-esimies, joka sai burnoutin työstään. Jatkuvasti n. 10 h työpäiviä stressin kera. Ja asiakkaat rutkuttaa kun ei ole tarpeeksi siistiä. No thanks!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän