Mitä ostaisit 4v pojallesi synttärilahjaksi? Mulla ihan hirveä ongelma
en keksi omalle pojalleni synttärilahjaa, autoja sillä on, dinoista tykkää mutta niitäkin on jo. Legoja ei ole mutta niitä en lahjaksi viitsi ostaa kun sitten ne olisi periaatteessa 6v isoveljellekkin, ne ajattelin ostaa ihan muutenvain.
En viitsis mitään ostaa sen takia että nyt vaan pitää jotain ostaa.
Mistä teidän 4v pojat tykkää? Jos vaikka ei ole tullut kaikki kivat jutut mulle mieleenkään
Kommentit (6)
On ollut tosi tykätty lahja, joskus istutaan koko perhe meidän vanhempien sängyssä rakentelemassa. :)
Lisäksi tietty hyvät sakset, oma liima, liimapuikko, niittauslaite (?), paljon teippiä, tussit, puukynät, vesivärit, pensselit. Ehkä vielä pohjimmaisena vaikka iso, vanha kerniliina, jonka voi levittää keskellä huoneen lattiaa, ja AVOT eikun luomisbileet pystyyn ;)
Taidankin ostaa molemmille sellaiset, liimat ja sakset niin saavat ihan itse tehdä mitä ikinä tykkäävät. Lahjaksi ei vain oikein sovi kun on sitten isoveljenkin samalla. Vähän sama homma kun noi legot.
Tätähän voi sitten kasvattaa merkkipäivinä + jouluna.
Kivaa 4-7 vuotiaille.
Kauko-ohjattavat ovat myös nyt mieleisiä. Brioa meilläkin kasvatetaan ja ladattavat junat ovat niissä kaikkein mieluisimpia.
Mitä sillä voi tehdä? Yksi tietokone hänellä on jo, otin patterit pois kun piti niin kovaa meteliä, sanoi kirjaimen englanninkielisen nimen kun sitä painoi. Tykkää kyllä kovasti ilman ääniäkin
(isällä oma tietokonefirma joten noi koneet on huippujuttuja pojan mielestä)
muita ehdotuksia