Lue keskustelun säännöt.
Mitä äidille GinaTricotista?
03.02.2008 |
Eli onko tuolla GinaTricot liikkeessä jotain, mitä erityisesti suosittelet - vai kannattaako koko valikoima kiertää kaukaa? Ovatko laadultaan millaisia?
Kommentit (3)
Mä en ole löytänyt sieltä mitään! Jotenkin ahdistava kauppa,vaikka tykkään Vilan ja Mangon vaatteista niin Ginasta en löydä mitään.Jotenkin liian pintamuotia mun makuun...mutta moni tuttava on löytänyt sieltä vaatetta....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä oon löytänyt vaikka mitä sieltä... mun tosiaan tarvii kiertää se kaukaa, koska käynti siellä tietää rahanmenoa :)
Olen ostanut ihan perusvaatteita. Neuletakkeja, t-paitoja, tunikoita jne. Myös sukkahousuja, huiveja, koruja. Laatuun olen erittäin tyytyväinen,mielestäni parempaa kuin H&M.
Laatu ei nyt varmaan päätä huimaa eikä hinta. Sanoisin, että samaa tasoa kuin vaikka Zaran tai Vilan naistenvaatteet, mutta jos ostaa jotain kauden muotia tai bilevaatetta, tms. on ihan ok.
Itse ostin ennen joulua mustan tunikan, jossa oli pienet, vähän pussihihat, neliökaula-aukko. Semmoinen iltavaate. Kivaa siinä on, että se ei ole mallia äitiysmekko, vaikka tunika onkin.