Lue keskustelun säännöt.
ARGGGH! Nyt mulla meni hermot! Lapset oli repineet 2 rooliasusta kaikki koristeet
19.11.2008 |
Höyheniä on koko kämppä täynnä. Lisäksi esikoinen oli salaa napannut tuolia apuna käyttäen iso purkillisen hopealametta ja kaatanut pitkin sänkyjä ja lattioita.
Ei ollut eka kerta, kun "kokkasivat" ruokaa silputen lelujaan. Välillä on kirjat revitty ruuaksi, kerran revitty vaipoista täytettä. Nämä kaikki sillä aikaa, kun olen hakenut postin / laittanut hetken ruokaa / käynyt vessassa.
Nyt oon niin ravona, et oli pakko tulla jonnekin purkamaan. Mitä hittoa mä noille 3v ja 4v tuholaisille teen? Tekisi mieli heittää kaikki lelut jätesäkkiin ja roskiin!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sano, että nyt pitää hetki teidän miettiä, miten leluja yms. kohdellaan. Vasta sitten (ei tänään) saatte leluja takaisin. Kyllä 3 ja 4 vuotias jo ymmärtää ,etti noin sovi tehdä. Askartelut on myö loppu, koska hilepurkki on käytetty sotekiseen eikä askarteluun. Meill ätämä on ainakin tehonnut (leikelty mm. lakanoita kun on haluttu askarrella, ei ole leikelty sit kun sen kerran)
Lapset voivat ihan hyvin auttaa sinua siivoamisessa. Toisaalta sulla on tekeviä ja luovia lapsia, yritä olla täysin lyttäämättä heitä. Mutta noi nEI todellakaan saa tehdä. Kiukullesi on ihan hyvä syy ja vihainen saat olla!
Yritä jaksaa. Vastaisuuden varalle kannatta ehkä sopia jokin yleinen rangaistus esim. lelujen vienti varastoon tms.