Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä ei ole poikalapsia.

Vierailija
19.11.2008 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on esim. aatelisarvojenkin kanssa vielä nykyäänkin. Ja monessa, monessa maailman kulttuurissa.

Vierailija
2/12 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka kolmatta lasta toivotaan kovasti, niin poikaa ei toivota vieläkään :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on esim. aatelisarvojenkin kanssa vielä nykyäänkin. Ja monessa, monessa maailman kulttuurissa.

Mä en todellakaan tiennyt olevani sammunutta sukuhaarta. Mulla kun on pelkkiä siskoja. Meitä siis ei oikeastaan ole olemassakaan?

Vierailija
4/12 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattahan se sukuhaara kuitenkin sammua, jos ei nuo pojat lapsentekohommista sitten jos innostu =)

No ihan sama, kunhan ovat onnellisia ja tyytyväisiä elämäänsä.

Vierailija
5/12 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomaksi jäänyt ei omalta osaltaan vie sukuaan eteenpäin,mutta onko sekään nyt niin kauheata?

Vierailija
6/12 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojasta? Taitaa kuule olla itsesuojelua:)

Vierailija
7/12 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuhaaran sammumisesta: onko mun miespuolinen kaveri nyt sammuttanut oman sukuhaaransa, kun otti vaimonsa nimen naimisiinmennessä? Oli ainoa lapsi, joten muita ei ole kantamassa suvun nimeä ylpeänä tulevilel sukupolville - muita kyllä, kun on Suomen toiseksi yleisin sukunimi ;)

Vierailija
8/12 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin siis oikeasti ajatellaan suuressa osassa maailmaa ja Suomessakin vielä ainakin sata vuotta sitten (ja monet kyllä vieläkin). Esim. tämä Salonoja-miljönääri jätti koko omaisuutensa pojanpojalleen ja pojantyttäret jäivät nuolemaan näppejään.

Mä en todellakaan tiennyt olevani sammunutta sukuhaarta. Mulla kun on pelkkiä siskoja. Meitä siis ei oikeastaan ole olemassakaan?

Vierailija
9/12 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tytöt tyttöjä

Vierailija
10/12 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vaan en ole koskaan osannut itseäni kuvitella pojan äidiksi. Ja mies on AINA toivonut tyttöjä. Jo ennen esikoistakin.

pojasta? Taitaa kuule olla itsesuojelua:)

Vierailija
11/12 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee isäksi lahjasiittiöllä/adoptoimalla? Sammuuko suku jos poika ei saa lapsia mutta tytär saa (vaikka pojan tai useamman)? Jatkuuko suku jos tytär käy sukupuolenvaihdosleikkauksessa? Entä päinvastoin?

Vierailija
12/12 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"puutarhurin poikia". Ihan jo siitäkin syystä että serkukset ei vaan lisäänny hirveän hyvin useiden sukupolvien ajan. Eipä silti, tasapuolisuuden nimissä puutarhurin mökissä on kyllä paljon "kartanonherran siemeniä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän