Onko minun pakko olla S-pankin asiakas, jos haluan S-bonuskortin? Voiko bonukset kerätä jonkin muun pankin tilille?
Kommentit (13)
samalla lailla kuin plussasetelit jos ei ole ollut s-tiliä? Onkohan se systeemi vielä käytössä? Silloinhan ei olisi pakko olla s-pankin asiakas.
"
Bonus maksetaan ostokuukautta seuraavan kuukauden 10. päivään mennessä asiakasomistajatalouden pääjäsenen etujen maksutiliksi määritetylle S-Tilille S-Pankkiin.
"
Mutta, eikö tuo ole vähän älytöntä, että on pakko olla S-pankin asiakas?
vai onko meillä joku tili, josta en tiennyt?
S-tilillä on muuten paljon parempi korko kuin tavallisilla pankkitileillä eli periaatteessa sinne kannattaisi jopa siirtää rahaa.
periaatteessa olen vastaan sitä, että jos haluaa bonuksia, on pakko olla jonkun pankin asiakas.
Olen keskittänyt vakuutusasiatkin yhteen ainoaaseen vakuutusyhtiöön.
Myös pankkiasiat haluaisin keskittää, mutta nyt on pakosta oltava myös toisenkin pankin (S-pankin) asiakas.
6
Voit siirtää rahat sieltä käyttötilillesi ellet halua käyttää rahoja S-ryhmän kaupoissa.
Vierailija:
periaatteessa olen vastaan sitä, että jos haluaa bonuksia, on pakko olla jonkun pankin asiakas.6
Ja olen kerännyt bonuksia varmaan yli 15 vuotta. Ei ainakaan meidän osuuskaupassa ole tuona aikana kuponkeja saanut.
Kyllä nää bonarit vielä joku päivä poistuu, mutta siihen voi mennä vielä aikaa, valitettavasti.
Omat kokemukseni ovat olleet tähän mennessä huonoja. Henkilökunta on tietämätöntä ja mikään ei toimi. Ihan säälittää ne ihmiset, jotka ovat siirtäneet asiointinsa s-pankkiin. S-pankki ei myöskään noudata työntekijöidensä kohdalla pankkialan työehtosopimusta, joka on sinänsä halpamaista.
Millaisia pankkialan sopimuksia?
t. tietämätön
Olen opetellut käymään ruokaostoksilla cittarissa eli äänestän jaloillani.
Mihin bonukset tulee? Toisen pankin tilille?