Miten treenata emätintä?
kertokaa yksityiskohtaisestai, sillä en tiedä mitään asiasta. haluaisin saada kireemmän / tiukemman. miten keissakuulia käytetään???
Kommentit (6)
Vierailija:
Emättimen treenaus on kuulemma tosi vanha asia, mutta välillä siihen ei kiinnitetty huomiota. Nyt viime aikoina se on taas tullut esille.
Olen (kai?) tässä hieman edelläkävijä aloittaessani joskus parikymppisenä säännöllisen treenauksen. Silloin 20v- sitten ostin elämäni ekat geishapallot, ja pallojen tai kuulien kanssa olen asiaa harrastanut kohta puolet iästäni.
Googleta ohjeita lantionpohjan jumppaan
Sä mitään kuulia tarvitse.
Vedä napaa kohti selkärankaa niin pitkälle kun menee ja jätä siihen sen jälkeen kuvittele että sulla on pitkä häntä jonka vedät koipien väliin kuin vinttikoira. Pakarat ja lantion lihakset oikein kireäksi. On todella tehokas liike jota voi harjoittaa vaikka bussissa toisin kuin kaiken maailman kuulia.
Niiden koossahan on valtavia eroja.
Vierailija:
ja nuo kuulatkin ovat lähinnä huuhaata ison kokonsa vuoksi.
Tietysti ilmankin kuuliakin se treeni voisi onnistua. Mutta ei kuulemma kaikilla löydy edes niitä jumpattavia lihaksiakaan.
Emättimen treenaus on kuulemma tosi vanha asia, mutta välillä siihen ei kiinnitetty huomiota. Nyt viime aikoina se on taas tullut esille.
Olen (kai?) tässä hieman edelläkävijä aloittaessani joskus parikymppisenä säännöllisen treenauksen. Silloin 20v- sitten ostin elämäni ekat geishapallot, ja pallojen tai kuulien kanssa olen asiaa harrastanut kohta puolet iästäni.