Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen kaverisynttäriasiaa...

Vierailija
01.02.2008 |

mulla on nyt pulma: ekaluokkalainen tyttö haluaa tietysti pitää kaverisynttärit ja nyt kovasti mietityttää, ketä kutsutaan. Lapsella mielessä kolme lasta, jotka haluaisi kutsua. Itse tuohon lisäisin vielä yhden syistä, joita en jaksa tässä kertoa. Ryhmässä yhteensä 8 lasta. Miten te muut olette miettineet kutsuttavat ja millainen käytäntö yleensä on kutsua ryhmässä, jossa kuitenkin on näin vähän lapsia? Kovasti olisin kiinnostunut kuulemaan kaikenlaisia kommentteja, kun en haluaisi kenenkään mieltä pahoittaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetta.

Oma tyttöni olisi kutsunut luokan 11 tytöstä 8. En antanut tehdä niin, kutsuttiin sitten kaikki.

Vierailija
2/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla ja tokalla luokalla kutsuttiin kaikki 8 luokkakaverityttöä, niin tekivät kaikki muutkin. Nyt kolmannella näyttää jo riittävän neljä parasta ystävää. Tosin nyt luokallakin on jo 16 tyttöä eli ei kaikkia voisi oikein kutsuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
4/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokassa 12 tyttöä ja meidän tyttö jätettiin kutsumatta. Tässä perheessä tehdään niin kuin lapset haluaa ja ilmeisesti ei halunnut meidän tyttöä kutsua ja se on äidille näköjään sopinut. Ollaan vielä tuttuja äidin kanssa joten todellakin ihmettelen toimintaa, tuntuu pahalta tytön puolesta.

Vierailija
5/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran kutsuttiin koko koulu.

Isompaan kouluun mentäessä koko luokka. Ei se reilut 20 lasta ny niin kamalan paljoa ole.

Vähän isompana(4-6lk) kaikki tytöt/pojat

Vierailija
6/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi haluaisi kutsua siis kolme tyttöä, ja minä ehdottaisin vielä yhtä lisää. Ryhmässä on vain kaksi poikaa, jotka eivät tulisi kutsutuksi ja myös kaksi tyttöä jäisi kutsumatta. Vai pitäisikö kutsua kaikki tytöt? Silloin jäisi vain kaksi poikaa kutsumatta. Vai pitäisikö kutsua kaikki 8? Huoh!!! Oikein mielelläni kuitenkin juhlat järjestän ja tykkään, että lapsi saa vieraita. On vain niin vaikeaa päättää. Mukavinta tietysti olisi kutsua kaikki, mutta osa lapsista on sellaisia, joiden kanssa oma lapseni ei leiki juurikaan.

ap

Vierailija
7/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
8/8 |
01.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä kutsuisin kaikki 8, kun ei niitä tuon enempää ole. Voihan se olla ettei kaikki tule kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän