Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö teitä oman puolison tupakointi, jos ette itse polta?

Vierailija
01.02.2008 |

Mä oon alkanu kyllästyyn siihen lemuun joka lähtee vaatteista ja miehestä. Sisällä ei tietenkään polta, mutta töissä ja autotallissa kun siellä jotain puuhailee. Ja sitten se yskiminen, välillä ottaa aivoon ihan tosissaan. Oon yrittäny sanoa välillä nätisti välillä vähemmän nätisti. Noin vuosi sitten oli polttamatta 3kk, mutta alotti uudestaan eikä oo edes yrittäny sen jälkeen. Tiedän, että itsestä se lopetushalu pitää lähteä, mutta kyllä jo kyrsii.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ite polttanu ja ärsyttää ku mies ei edes yritä lopettaa. ärsyttää laittaa rahaa johonki niin typerään. ärsyttää...

no tänään ärsyttää mies muutenki, niin kaikki ärsyttää ihan tuplasti.

Vierailija
2/18 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valita, koska jokaisen oma päätös, mutta kädet saa aina pestä saippualla sen jälkeen ja baari-illan jälkeen ei mun viereen yöksi haisemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma siippa ei onneksi niin tee.

Eikö teitä ärsyttänyt se tupakointi silloin alussa?

Vierailija
4/18 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin, että lopeta ensin, niin sitten voidaan muuttaa. en vaan kestäisi sitä, enkä omaa nalkuttamistani.

onneksi aviomieheni ei polta.

Vierailija
5/18 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen poltti sisälläkin, mutta yhteenmuuton jälkeen parvekkeella ja ulkotiloissa siis. Rahanmeno on hirveetä, ukon vaatteet haisee ja tietenkin myös muiden jos ukko tulee lähelle, että tosi ärsyttävää..on yrittänyt saada lopettamaan, mutta ei nyt jaksa yrittää, että sitten kohta jne.

Vierailija
6/18 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ärsytä enää, kun onneksi ei enää polta. Ärsytti haju, terveyshaitat ja rahanmeno. Haju kuitenkin ehkä vähiten, kun sitä pystyi aika paljon vähentämään hyvällä käsien pesulla yms. Esim. vaatteet sillä ei pahemmin silloinkaan haissut ja ulkona aina käveli sillä puolella (ihan oma-aloitteisesti), että savu ei tule mua kohti.

Vierailija
7/18 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin, kun saatiin lapsia, mutta mies ei

Vierailija
8/18 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pelottaa toisen terveyden puolesta.

Kun vielä seurustelimme, niin tupakointi ei haitannut, sillä tupakoin itsekin. Lopetin, kun raskaustesti näytti positiivista. Vielä kuuden vuoden tupakoimattomuuden jälkeenkin tekee mieli mennä savuille, mutta toistaiseksi olen jättänyt väliin. Pelkään repsahtavani, jos miehenikään ei tajua lopettaa. :( Ja millaisen esimerkin tupakoiva isä antaa lapselle, joka ihailee ja palvoo isäänsä...

Vierailija
9/18 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi kivaa joka päivä omassa kodissa joutua yökkimään sitä löyhkää.

Ikinä en voisi suudella tai rakastella sen hajuisen ihmisen kanssa.

Vierailija
10/18 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni polttaa työpäivinä 1-2 savuketta mutta herranen aika, kyllähän se nyt haistaa vaatteista ja hengityksestä. Se savupiipun haju ja kammottava löyhkä mikä suusta tulee on jotain niin ällöttävää. Naputan siitä joka ikinen päivä ja vittuilen todella ilkeään sävyyn sillä olen aivan kyllästynyt. Olen itse lopettanut tupakoinnin monta vuotta sitten, ja mielestäni nykyään ne jotka polttavat ovat säälittävää pohjasakkaa joilla ei ole yhtään selkärankaa. Vituttaa kun oma mies on sellianen. Kotona se ei polta, mutta työssä ei voi olla lähtemättä mukaan röökille. Muutaman kerran se on vaihtanut työpaikkaa ja minä olen aina sanonut että helpompi kun et ensimmäistäkään kertaa lähde sinne tupakalle niin et leimaudu röökiporukkaan, siitä on hankalampi päästä eroon. Mutta kun ei.

Prkl. Olen mm. uhkaillut seksilakolla ja joka iltapäivä heittelen vittumaisia kommentteja, mm. käsken pesemään hampaita ja sanon että ei mene lasten lähelle ainakaan kun haisee niin pahalle.

Vierailija
11/18 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alkuvaiheessa ehdotin hänelle tuhkakupin suutelua, niin tietää miltä tupakoijan suukot maistuu... onneksi lopetti tupakanpolton suht nopeasti.

Vierailija
12/18 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole rahaa muutenkaan paljoa ylimääräistä, ja tuhlaa ne sitten röökiin... Lisäksi se haju tulee partsiltakin sisälle vaikki ovi on kiinni. Puhumattakaan, että pelottaa se terveyden tuhoaminen. Aikani nalkutin, nykyään en enää jaksa.

Vierailija
13/18 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvannut lopettaa about 9 vuotta... Sitten kun tässä männä vuonna karjaisin, että perkele kuole sitten keuhkosyöpään niin olen kuulemma tosi kauhea ja ilkeä kun noin sanoin! Juu, kun tässä 7 vuotta kuuntelee lupauksia niin rupee vähän pinnaa kiristää!

Vierailija
14/18 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasin mieheni niin hän poltti jo silloin, eli siis tiesin asiasta ja hyväksyin sen.

En voisi kuvitellakkaan pakottavani häntä lopettamaan, hänon sellainen kuin on ja rakastan häntä. Ei ole oikein muokata mies erilaiseksi kuin on, itse valinnat teitte...

Vierailija
15/18 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuriin muutti nuoripari ja se jätkä yskii ja räkii parvekkeella tämän tästä. tänään ku ukko oli tupakalla menin piruuttani sinne ovelle ja köhin niin että kuului varmaan kilometrin päähän. ukko tietysti suuttu. meidän kotikin haisee ku pulikämppä-ukko ryypänny perjantai-iltapäivästä alkaen. mua yksinkertaisesti VITUTTAA tällä hetkellä niin etten meinaa nahkoihini mahtua.... onneksi huomenna on maanantai....

Vierailija
16/18 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pahimmat nipot ovat vasta lopettaneet kun itselläkin tekee mieli ja pelkäävät repsahtavansa, sitä kovemmin huudetaan ukolle ja yökötellään. Noinhan joku pelkäsikin repsahtavansa!Vierailija:

mua ei ärsytä tippaakaan miehen tupakointi. ja itse olen lopettanut 3 vuotta sitten.

Vierailija
17/18 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nobody is perfect, eli hyväksyn asian tavallaan, vaikka ärsyttääkin.

Ja koska mieheni polttaa melkein 2 askia tupakkaa päivässä, minulla on myös täysi oikeus ostaa vastavalla summalla vaikkapa vaatteita itselleni.

Vierailija
18/18 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei ärsytä tippaakaan miehen tupakointi. ja itse olen lopettanut 3 vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi