Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Voisitko jättää lapsesi hoitoon mummolle, joka tupakoi kerrostalohuoneistossa kahdeksi tunniksi hoitoon?
01.02.2008 |
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eikai nykyään enää kukaan sisällä polta?
Silloin, kun mä olin pentu, niin kaikki poltti sisällä, mutta nyt noi sisäpolttajatkin on siirtyneet pihalle...