Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi kiroilee - mikä avuksi?

Vierailija
31.01.2008 |

Meidän 3,5 vuotias on yhtäkkiä alkanut kiroilla. Paska ja perkele ovat suosikkisanoja ja hän viljelee niitä jäähyistä huolimatta KOKO ajan tällä hetkellä Tätä on kestänyt nyt ehkä viikon mutta onko toivoa, että tämä loppuisi itsestään?! Kiellämme, jos vain kuulemme. On yritetty vääntää rautalangasta jos toisestakin mutta tämä vain jatkuu. Jäähyllä poika on istunut tänäänkin jo kahdesti. Pitäisikö vain olla täysin välittämättä?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökistä: Jos mun mukulat tulee röökiltä haisevina kotiin, niin asiasta keskustellaan. Mutta sitäkään en voi kieltää. Polttavat kuitenkin salaa, tiedän omasta kokemuksesta, olen polttanut 13v asti aluksi satunnaisesti kun piti näyttää kovalta, 16-> vakituisesti 2-20 röökiä päivässä.

Munkin äiti sanoi mulle,että vedä sitten reilusti nenän alla, ei tarvi nurkan takana sauhutella.

Vierailija
2/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös alettu kiroilemaan, ei todellakaan kaunista kuunneltavaa tyttölapselta. Sanoo tyhmäksi ja v- alkuinen on nyt in juttu. Usein tulee vielä haista siihen eteen. Yritän olla huomioimatta, mutta välillä se on vaikeaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitan, meilläkin kestänyt jo puol vuotta.. Perkele jäänyt hieman taka-alalle, koska lapsi oppi S-kirjaimen ja paska kuulostaa niin kivalle.. Meillä ainakin muksu käyttää kiroilua aseena jotenkin mua vastaan:( Itse yritän/olen kiroilematta, mutta mies myös meilläkin kiroilee.. Yhdessä välissä kokeilimme tabascoa(hipaise sormella VAIN pullonsuuta ja hieman hipaise lapsen alahuulen alle sitä), se toimi hetken, kunnes taas alkoi noituminen.. tuo siis auttoi sillein, että ei tarvinnut kuin sanoa, että haluatko tabascoa ja lapsi oli hiljaa:) Enkä siis tuota menetelmää käyttänyt kuin pari kertaa..

Vierailija
4/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en kiroile mutta mies lipsauttaa joskus juuri tuon perkeleen. Paskaa ei käytä mieskään, joten se lienee opittu puistosta tai telkkarista. Miehen lipsautuksiin lapset jo ósaavat reagoida paheksuen ja mies on parantanut tapojaan....

Vierailija
5/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

PS. En mä vaan osaa olla sanomatta, kun poika puhuu kun pahainen katujätkä ;(.

Vierailija
6/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui kiroilu lyhyeen. En minä ainakaan vosii noudattaa tuota huomion kiinnittämättömyyttä. Ei se ole mitään kasvattamista. Itse ainakin teen lapselle selväksi mitä käytöstä en hyväksy ja kyllä lapsi sen pian oppii ymmärtämään. Ja huom! saippualla pesua en hyväksy, se kun on haitallista syötynä, mutta etikka on ihan turvallista.

Nämä kuuron teeskentelijät varmaan sivuuttaa kymmenen vuoden päästä " haistamattomuudella" senkin kun lapsi tulee tupakalta haisten kotiin?

Vierailija
7/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on jätetty noteeraamatta. Isommille on selitetty, miksi ei saa kiroilla. Ja olen huomannut, yksikin lipsahdus tarttuu. Niillä on silmiä ja korvia kaikkialla!!

Vierailija
8/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin pienempänä meni aina nopeasti ohi mutta nyt tämä keskimmäinen on ilmeisesti jonkun uusiouhmaiän kourissa ja testailee jatkuvasti. Jostain hän on nyt selvästi omaksunut haukkumisen...eli että toista voi haukkua rumin sanoin :(. Sitä meillä ei kyllä koskaan aikuisten kesken kotona tehdä eli malli on jostain muualta. Kaipa sitä tulee ihan telkkarista (eivät nimittäin ole päiväkodissa, tosin leikkipuistossa kyllä pari kertaa viikossa).

ap

Vierailija
9/9 |
31.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt 6v ja kohta 5v kun alottaa niin molemmat sit kuorossa, joku ½v takaperin. Meillä autto se kun yllytin, ei siinä ollukkaan enää mitään kivaa, kun sohvalla riehuivat ja huusivat vittu-perkele-saatana-paskaa ja äiti vaan keittöstä huusi, että lisää ja kovempaa! :) hehe, joo teilatkaa mut. Ei kiroile meinaan enää.

Multa saattaa V lipsahtaa ja sillon ne sanoo mulle että se on ruma sana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän